Zoekfilters
Marketing (10)
morgen verzonden
Lof der Commercie
over olifantenmarketeers, de ethiek van wasmachineontkalkers en godsdienst als product
2015 || Paperback || Ruurd Mulder || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar
Overconsumptie, verspilling, verslaving, smakeloosheid, slechte eetgewoonten en vervlakking van de media; er zijn maar weinig maatschappelijke problemen waar marketing en reclame niet deels verantwoordelijk voor worden gehouden. Marketeers met hun fixatie op winst en omzet zouden te weinig oog hebben voor de maatschappelijke gevolgen van hun handelen. Het is maar de vraag of deze veronderstelling klopt. Is er inderdaad geen marketeer die deugt? Is hun matige reputatie terecht? Of kunnen marke...
morgen verzonden
Succes in de showroom
Succesvol leads omzetten in orders
2023 || Paperback || Maarten van Vugt || Mijnmanagementboek.nl
Succes in de Showroom gaat over Roald.
Een ambitieuze schoolverlater die de eerste stappen zet op zijn weg naar succes in de verkoop. We zien hem worstelen met zijn eerste taken in een autoshowroom, de telefonische leadopvolging, koude acquisitie aan de telefoon, het omgaan met leidinggevenden en norse collega’s.
Stap voor stap ontwikkelt hij relevante commerciële vaardigheden die nodig zijn om op al die aspecten succesvol te kunnen zijn.
Wat zijn eigenlijk de vaardigheden die leiden tot ...
morgen verzonden
LinkedIn voor ZZP'ers
profiteer als ZZP'er optimaal van dit zakelijke netwerk
2015 || Paperback || Jan Willem Alphenaar || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar
Waarom moet jij als ZZP’er nu gebruik maken van LinkedIn? Je zoekt geen personeel en ook geen baan. Daarom ben je ZZP’er.
Wat je wel zoekt is kennis om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen en het vinden van nieuwe opdrachten en eventuele samenwerkingen.
In dit boek zal je dan ook alles leren over hoe je jezelf op de juiste manier profileert en positioneert en hoe je door interactie kunt komen tot nieuwe opdrachten.
Jan Willem Alphenaar is zelf ZZP'er en haalt momenteel ...
morgen verzonden
Super Accountmanager
De gids uit de praktijk voor de startende, moderne accountmanager
|| Paperback || N.I.B. Provocateur || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar
Super Accountmanager is een gids voor startende (en bestaande) accountmanagers.
De schrijver, N.I.B. Provocateur, heeft meer dan 15 jaar saleservaring in de 21e eeuw in de Benelux. Hij heeft meer dan 100 miljoen euro omzet gerealiseerd, 1 miljoen klantencontacten gemaakt, 100.000 offertes verstuurd, 10.000 klanten bediend, 1000 klantafspraken verzorgd en met succes business gedaan in 1 van de meest dynamische branches in Nederland namelijk ICT-branche, zowel aan hardware kant als aan softwar...
morgen verzonden
Social Meaning / druk 3
12 stappen naar meer omzet
2014 || Paperback || Jochem Klijn || Mijnmanagementboek.nl
Stop met verkopen en word gekocht!
Loop een middag door de stad en er passeren honderden, misschien wel duizenden mensen. Misschien heb je er nooit aan gedacht, maar onder hen bevinden zich ook potentiële klanten. Veel van die voorbijgangers zullen immers geïnteresseerd zijn in jouw product of dienstverlening. De vraag is alleen: hoe kom je met hen in contact?
Social Meaning biedt de oplossing. Het gaat over netwerken, maar dan strategisch ingezet. In 12 stappen leer je om een netwerk op t...
morgen verzonden
De staatsgreep van de Klant / druk 3
en de 7 factoren waarmee jouw organisatie hier op in kan spelen
|| Paperback || Neil van der Veer e.a. || Mijnmanagementboek.nl
Er is veel aan het veranderen buiten de grenzen van je organisatie. Een van de belangrijkste veranderingen is een dalend consumentenvertrouwen in combinatie met de razendsnelle ontwikkelingen van tools en technologieën. Daarnaast ontstaan er om de haverklap nieuwe verdienmodellen. Wat moet je doen om bij te blijven?
Dit boek laat je op inzichtelijke wijze zien hoe je de klant echt extreem centraal kunt stellen. De auteurs laten zien hoe je een klant als beginpunt kunt nemen in plaats van ein...
morgen verzonden
Sluit de deal! / druk Heruitgave
slimme verkoopgesprekken voeren en meer orders scoren
|| Paperback || Michel Hoetmer || Mijnmanagementboek.nl
Ze zeggen wel eens 'always be closing'. Is het verstandig dit verkoop-abc'tje toe te passen? Het antwoord zal je verbazen. In dit boek lees je alles over de beste manier om instemming van de klant te krijgen en orders af te sluiten.
Uiteraard vind je nog veel meer tips en adviezen in dit praktische boek. Je leert bijvoorbeeld alles over 15 effectieve afsluittechnieken die elke verkoper hoort te weten en moet kunnen toepassen.
Kortom: slimme verkoopgesprekken voeren en meer deals sluiten!
Inhoud
Inleidi...
morgen verzonden
Marketingplan Today
zes vragen die elke ondernemer zich moet stellen
|| Paperback || Albert Zeeman || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar
Iedere ondernemer verdient een goed marketingplan. Je maakt het zelf met Marketingplan Today, zonder dagenlange heisessies. Vergeet ellenlange formulieren en ingewikkelde sjablonen. Je geeft antwoord op de zes eenvoudige en prikkelende vragen van Albert Zeeman. Daarmee leg je het fundament voor jouw nieuwe marketingplan.
De vragen in het boek en op de website marketingplantoday.nl raken de kern van ondernemen. Je herkent in een mum van tijd de toegevoegde waarde van jouw bedrijf of product. J...
morgen verzonden
Business Bloopers
meer dan 175 pijnlijke bedrijfsuitglijders & miljoenenverslindende marketingmissers
2015 || Paperback || Frans Reichardt e.a. || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar
De meeste organisaties vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl hun fouten en mislukkingen het leerzaamst zijn.
Business Bloopers bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland maken.
Van beroemde en beruchte mislukkingen tot en met onhandige reclameslogans en vertaalblunders.
"Een heerlijk overzicht van de grootste blunders van anderen."
Jurgen Appelo, auteur van #Workout | Management 3.0
"Business Bloopers is een lekker leesba...
morgen verzonden
De reis door het Rijk van Koning Klant
Ontdek het geheim van excellente klantbeleving
2019 || Paperback || Harald Pol || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar
Kwaliteit en klantgerichtheid zijn de garantie voor tevreden, terugkomende klanten. Om hun klantgerichtheid te verbeteren, investeren bedrijven veel tijd en geld in processen, procedures, systemen en structuren. Dit terwijl het verschil tussen een goede en een slechte klantbeleving vooral wordt bepaald door de persoonlijke betrokkenheid van de mensen binnen de organisatie.
De reis door het Rijk van Koning Klant beschrijft het geheim van excellente klantbeleving. Na een eerste kennismaking met...