Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenMarketing (2)
De kunst van cultuurmarketing (e-book)
2013 || E-book via Bookshelf || Ruurd Mulder || Coutinho
Het wordt er voor culturele instellingen niet eenvoudiger op: de concurrentie die zij ondervinden van andere vormen van vrijetijdsbesteding is enorm, de overheid is voorzichtig met het verstrekken van subsidies en het publiek bezuinigt op kunst en cultuur. Daarom is het van groot belang dat de culturele sector verder professionaliseert op het gebied van marketing en promotie.<
In 'De kunst van cultuurmarketing' brengt de auteur het marketingvak en de wereld van kunst en cultuur nader tot elka...
De imagineer (e-book)
ontwerp beleving met betekenis
2013 || E-book via Bookshelf || Gabriƫlle Kuiper e.a. || Coutinho
In de huidige economie is het voor bedrijven essentieel om beleving en betekenis te koppelen aan hun producten en diensten. Een product of merk staat in de 21e eeuw niet alleen garant voor een bepaalde kwaliteit met functionele en emotionele waarden; het vertelt een verhaal, waardoor de gebruiker zich ermee verbonden voelt. De imagineer is de persoon die deze beleving en betekenisgeving ontwerpt en regisseert.
Dit boek gaat over de imagineer en zijn werkmethode. In drie delen wordt de manier ...