Zoekfilters
Marketing (4)
morgen verzonden
Innovatie en succes in sales
Slim plannen, professioneel verkopen, minder onderhandelen
2022 || Paperback || Piet Aarts || Brave New Books
Hoe maken we de juiste keuzes, in een tijd waarin alles razendsnel verandert? Is er een alternatief voor tijdrovende planningsprocessen en is onze commerciële vakkennis en houding nog van deze tijd? Zijn alle veranderingen in de markt relevant en hoe blijven we stevig aan het roer? Hoe kunnen we ons aanpassings- en innovatievermogen versterken? Kunnen we de voordelen voor de klant met harde cijfers onderbouwen, zodat de prijs minder belangrijk wordt? Hoe stimuleren we creativiteit en zetten ...
morgen verzonden
Onderhandelen, Kunst en Kunde
Van acceptabele naar optimale resultaten
2023 || Paperback || Piet Aarts || Brave New Books
Onderhandelen is zowel een kunde met harde regels als een kunst met zachte vaardigheden. Met een creatieve collaboratieve aanpak zijn mooie resultaten te behalen. Helaas starten veel onderhandelingen zonder een gedegen voorbereiding. Hierdoor laten we, voor alle betrokkenen, mooie kansen liggen.
Er zijn bij onderhandelingen basisregels die we scherp in de gaten moeten houden.
Naast een ruime boodschappenlijst en lijst met te ruilen variabelen, horen ook actief luisteren, stiltes, financiël...
morgen verzonden
Creativiteit in zaken
2021 || Paperback || Piet Aarts || Brave New Books || met inkijkexemplaar
Hoe kunnen we effectief anticiperen en reageren op veranderingen in de omgeving? Zijn kwalitatieve producten en processen voldoende voor duurzaam succes? Is onze organisatie in staat om continue te innoveren? Wat vereist dit van medewerkers en leidinggevenden? Hoe kunnen we creativiteit stimuleren en succesvol inzetten? Hoe lossen we knelpunten op? Hoe laten we mensen buiten onze organisatie meedenken en -doen? Zijn er praktische hulpmiddelen die innovatie bevorderen en hoe zetten we deze in?...
morgen verzonden
Handboek voor senior sales professionals en managers
2022 || Paperback || Piet Aarts || Brave New Books
Aanpassingsvermogen en commerciële innovatiekracht worden steeds belangrijker voor duurzaam succes. Hoe kunnen we dit verbeteren? Hoe kunnen we het koopproces optimaal faciliteren en klanten en partners langdurig aan ons binden? Hoe maken we slimme keuzes met betrekking tot segmenten, klanten en projecten? Hoe komen we tot een flexibel maar solide business, account- en verkoopplan? Hoe werven we, op efficiënte en effectieve wijze, nieuwe klanten? Welke verkoopaanpak voert bijna automatisch ...