Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Marketing (2)

29,99
Leverbaar vanaf 26 september
+
Bestel

Relatietherapie voor klantliefhebbers

Werken aan een duurzame en betekenisvolle relatie met je klanten

2024 || Paperback || Harald Pol || Van Duuren Management

24,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

De reis door het Rijk van Koning Klant

Ontdek het geheim van excellente klantbeleving

2019 || Paperback || Harald Pol || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar

Kwaliteit en klantgerichtheid zijn de garantie voor tevreden, terugkomende klanten. Om hun klantgerichtheid te verbeteren, investeren bedrijven veel tijd en geld in processen, procedures, systemen en structuren. Dit terwijl het verschil tussen een goede en een slechte klantbeleving vooral wordt bepaald door de persoonlijke betrokkenheid van de mensen binnen de organisatie.

De reis door het Rijk van Koning Klant beschrijft het geheim van excellente klantbeleving. Na een eerste kennismaking met...