Zoekfilters

Taal
Engels (2)
Verschijningsvorm
E-book via Bookshelf (2)

Marketing (3)

61,94
Direct beschikbaar
+
Bestel

Digital marketing fundamentals / Druk 2 (e-book)

From strategy to ROI

2021 || E-book via Bookshelf || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- First fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process;

- with contributions from more than 20 online marketing specialists;

- English edition of the Dutch standard issue Basisboek Online Marketing.

Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process. Both the scientific theory behind digital marketing as well as techniques and media are discussed. Digital Marketing Fundamentals ...

77,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Digital marketing fundamentals / Druk 2

From strategy to ROI

2021 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- First fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process;

- with contributions from more than 20 online marketing specialists;

- English edition of the Dutch standard issue Basisboek Online Marketing.

Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process. Both the scientific theory behind digital marketing as well as techniques and media are discussed. Digital Marketing Fundamentals ...

62,00
Direct beschikbaar
+
Bestel

Basisboek Online Marketing / Druk 4 (e-book)

Van strategie tot conversie

2021 || E-book via Bookshelf || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Behandelt het volledige online marketingproces;

- geschreven door meer dan twintig topspecialisten;

- meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo!

Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces!

Het boek gaat van start met het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online...