Management algemeen (4)
morgen verzonden
This is service design thinking
basics - tools - cases
2017 || Paperback || Marc Stickdorn e.a. || BIS Publishers
This is Service Design Thinking introduces an inter-disciplinary approach to designing services. Service design is a bit of a buzzword these days and has gained a lot of interest from various fields. This book, assembled to describe and illustrate the emerging field of service design, was brought together using exactly the same co-creative and user-centred approaches you can read and learn about inside. The boundaries between products and services are blurring and it is time for a different w...
morgen verzonden
Iedereen verandert
nu wij nog
2017 || Paperback || Hans Vermaak || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
Een gids voor veranderaars
We veroorzaken dagelijks verandering. En we ondergaan het ook dagelijks. Iedereen verandert dus - zij het niet altijd succesvol. Dit boek laat zien hoe je in je directe omgeving het verschil maakt, hoe je de rest van de organisatie in een verandering meeneemt en hoe je zelf stevig genoeg in je schoenen staat om beide met succes te doen.
Het maakt daarbij niet uit of je werkt in de zorg of de dienstverlening, op de werkvloer of in bestuurskamers. Het boek is voor ied...
morgen verzonden
Inkoop: een nieuw paradigma
2017 || Paperback || Gerco J. Rietveld || Vakmedianet
Inkoop maakt een ongekend snelle ontwikkeling door. Pioniers betreden ongebaande paden en ontdekken steeds nieuwe kansen. Inkoop, van oorsprong een ervaringsvak, komt ook conceptueel tot ontwikkeling. ‘Inkoop – een nieuw paradigma’ wil inkoop uit haar functionele isolement halen en tot een volwaardige partner in business laten uitgroeien.
Gerco Rietveld introduceert in zijn boek de businessgedreven inkoop als nieuwe generatie ter vervanging van de huidige, klassieke inkooppraktijk. Plei...
morgen verzonden
Projectmatig werken in de praktijk / Druk 2
2017 || Paperback || Ed Schouten || Concept uitgeefgroep || met inkijkexemplaar
Projectmatig werken is in de huidige manier van werken niet meer weg tedenken. Steeds meer bedrijven, organisaties en instellingen zien in datprojectmatig werken een werkwijze is waarmee doelstellingen kunnenworden behaald en waarmee veranderingen binnen de organisatie kunnenworden gerealiseerd. Dit boek beschrijft geen nieuwe methode vanprojectmatig werken of projectmanagement. Ook is het geen opsommingvan wat hierover tot nu toe is geschreven. Dit boek laat zien hoe op eeneffectieve manier ...