Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenManagement algemeen (9)
morgen verzonden
Marketing is geen reclame
het is het hart van je bedrijf
2012 || Paperback || Krijn de Best e.a. || Boom
Glimmende folders en een nieuwe huisstijl - reclame is de meest zichtbare vorm van marketing. Maar u kunt veel meer doen om de volle potentie van marketing te benutten. Marketing raakt de kern van de organisatie: haar klanten, producten en concurrenten. Marketing is geen reclame beschrijft marketing vanuit die drie invalshoeken: - Hoe kijkt de klant naar uw organisatie? Wat is de waarde van uw product of dienst voor de klant? - Hoe richt u uw organisatie in om uw klant nog beter van dienst te...
morgen verzonden
Nu halfvoller!
onbegrijpelijke missers en eenvoudige kansen in marketing en communicatie
2011 || Paperback || M. Horvath || Boom
Marketing en communicatie zijn middelen om een boodschap over te brengen. Van de slimme marktkoopman en ambitieuze ondernemer, tot de professionele overheidsvoorlichter en gewiekste politicus - iedereen maakt er gebruik van. Maar iedereen heeft er ook z'n theorieën over. En daar word je lang niet altijd vrolijk van. Het gaat vaak mis. De media staan bol van onbegrijpelijke of zelfs ongeloofwaardige boodschappen. Maar hoe, waar en waarom? Deze bundel onthult valkuilen en schetst perspectief. ...
morgen verzonden
We-think
delen creeren innoveren
2016 || Paperback || Charles Leadbeater || Boom
Je bent wat je deelt. Dat is de nieuwe ethiek van de wereld gecreëerd door
websites als YouTube, LinkedIn en Wikipedia. We-think beschrijft de weergaloze
vloedgolf van creativiteit en vernieuwing die hierdoor op gang is
gekomen en onvermoede krachten herbergt. Want wat betekent dit voor de
manier waarop we ons leven, onze maatschappij en onze organisaties inrichten?
Massaconsumptie zoals we dat nu kennen heeft haar langste tijd gehad. In
het We-think-tijdperk consumeren klanten niet meer passief m...
morgen verzonden
Overtuigend debatteren
alle technieken, tips en trucs
2016 || Paperback || Peter van der Geer e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Waarom zou u debatteren? Omdat u zonder het debat zelden uw doel bereikt. Gelijk hebben is mooi, maar gelijk krijgen is beter. Om te overtuigen, zult u het spel met tegenspelers en publiek sterk moeten spelen. Speelt u het direct of indirect, slim of sluw, hard of zacht.
Twee topdebaters van Debat.NL bieden u een uniek inzicht in alle technieken, tips en trucs die van u een overtuigend spreker maken. Wat kunt u leren van Obama, Pechtold, Wilders, Shell en Greenpeace, zodat niets of niemand u m...
morgen verzonden
Projectmatig werken bij de hand / Druk 2
handreikingen voor de deeltijdprojectleider
2010 || Paperback || R. Kor || Boom
vandaag verzonden
Kwaliteitsmanagement en interne auditing
2009 || Paperback || B. van Pampus || Boom
Kwaliteitsmanagement is het doorlopend verbeteren van interne processen. Regelmatig moet worden getoetst of het systeem nog doeltreffend is of dat er verbeteringen nodig zijn. De interne audit is een onderzoek om zwakke plekken in het kwaliteitsmanagementsysteem op te sporen.
In Kwaliteitsmanagement en interne auditing komt aan de orde hoe het proces van de interne audit verloopt, wat verwacht kan worden van de auditor en wat er gebeurt met de resultaten. Het boek bevat verder praktische tips ...
morgen verzonden
Overtuigend adviseren
de juiste vragen stellen, begrijpelijk schrijven, boeiend presenteren
2011 || Paperback || Bert Ruck || Boom
Overtuigend adviseren biedt de tools die je als adviseur een stap verder brengen. Omdat ze je in staat stellen je advies veel handiger te verkopen, ook aan een niet-deskundig publiek.
Belangrijk daarbij is:
- de vraag achter de vraag ontdekken;
- strategisch communiceren: actoren- en krachtenveldanalyse;
- je advies kernachtig op papier zetten;
- je advies overtuigend presenteren voor beslissers;
- omgaan met weerstand: van conflict naar dialoog.
Overtuigend adviseren is een handboek voor de adviseu...
morgen verzonden
Inkopers en Verkopers Hoe komen inkopers en verkopers tot een succesvolle commerciële relatie?
hoe komen inkopers en verkopers tot een succesvolle commerciële relatie? Een handleiding
2011 || Paperback || Bert Willemsen || Boom
Als manager en ondernemer wilt u graag grip hebben op de commerciële
processen in uw organisatie. U wilt scherp inkopen en gunstig verkopen.
Soms zit u aan de ene kant van de onderhandelingstafel, dan weer aan de
andere.Situationeel (onder)handelen helpt bij het ontwikkelen van een succesvolle relatie tussen inkopers en verkopers. Beide partijen moeten onderhandelen,zich presenteren en contracten afsluiten. Ze zijn van elkaar afhankelijk en de mate waarin zij in staat zijn om hun aanpak aan te ...
morgen verzonden
Opdrachtgeven met resultaat
handreiking voor opdrachtgevers aan projecten
2011 || Paperback || Ten Gevers e.a. || Boom
Iedereen vervult wel eens de rol van opdrachtgever, bijvoorbeeld bij een
verbouwing, maar bij velen komt dat ook op het werk steeds vaker voor. Als directeur geeft u bijvoorbeeld opdracht om een product te ontwikkelen of als manager laat u een nieuw ICT-systeem bouwen. Natuurlijk verwacht u dan bepaalde resultaten en wilt u goede afspraken over tijd en geld. Vaak valt dat niet mee. Logisch, want de rol is voor velen nieuw.
Opdracht geven met resultaat ondersteunt opdrachtgevers met stappenplannen,
handvatten en praktische tips om direct in de praktijk te gebruiken en echt resultaat te boeken. Het geeft antwoord op vragen a...