Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (2)

Management algemeen (2)

42,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,38
+
Bestel

Marketing Design met Customer Journey Mapping / Druk 1

2022 || Paperback || Eveline van Zeeland || Boom || met inkijkexemplaar

Dit is Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking. Dit boek legt zowel de nadruk op de analyse als op het ontwerpen van praktijkoplossingen en op de actiepunten die daarop een vervolg moeten vormen. Niet alleen analyse dus, maar vooral ook design. Juist in dat design zit de essentie van marketing.

Marketing gaat niet over het begrijpen van je klanten, maar over het ontwerpen van creatieve oplossingen voor je klanten. Natuurlijk moet je, om goed t...

28,25
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 26,84
+
Bestel

TopService voor veeleisende klanten

De zes principes van uitzonderlijke klantbeleving

2021 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom

Hoe bied je magnifieke service aan de klanten die de lat hoog leggen?

Uw organisatie heeft dagelijks contact met klanten, gasten, cliƫnten of patiƫnten. Sommigen vinden alles goed, anderen zijn veeleisend en leggen de lat hoog en laten dat duidelijk merken ook. In dit boek richten wij ons op deze laatste groep. Klanten die kritisch zijn, veeleisend en gewend aan topservice in de dienstverlening, retail, de zorg en de publieke dienstverlening.

Klanten zijn mondiger geworden, weten beter wat ...