Zoekfilters
Management algemeen (9)
Basisboek Events (e-book)
2014 || E-book via Bookshelf || Harry Heithuis || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Basisboek Events belicht alle aspecten van het organiseren van een goed (bedrijfs)evenement. Een waardevol handboek compleet met theoretische achtergronden, praktische richtlijnen, direct toepasbare ideeën en praktijkvoorbeelden. Een solide houvast voor studenten en (aankomende) professionals die zich voorbereiden op het organiseren van professionele events.
- Compleet handboek over alle aspecten: theorie en praktijk gecombineerd!
- aantrekkelijke full colour uitgave met act...
morgen verzonden
Dienstenmarketingmanagement / Druk 7
2018 || Hardcover || Wouter de Vries Jr. e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Compleet standaardwerk voor on- en offline dienstenmarketing;
- toegespitst op het schrijven van een marketingplan en/of scriptie;
- uitgebreide toelichting van begrippen binnen online dienstenmarketing.
Dienstenmarketingmanagement is al meer dan twintig jaar een standaardwerk voor marketingmanagement in de dienstensector. Het uitgangspunt is het schrijven van een marketingplan en/of scriptie aan de hand van modellen en theorieën . Daarnaast geeft het inzicht in de ontwikkeling en uitvo...
morgen verzonden
Klantgericht organiseren
2011 || Paperback || Els Meertens e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Wanneer je aan een organisatie vraagt: ‘wil je klantgericht zijn?’ dan is het antwoord steevast “JA”. Het antwoord op de vraag hoe de organisatie dat bereiken kan, is blijkt een stuk moeilijker te zijn. Veel bedrijven willen klantgericht zijn. Echter circa 40% van de organisaties doet geen onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Blijkbaar is er nog veel ruimte tot verbetering. Denken in termen van klanten is eigenlijk in het geheel niet nieuw. Waarom lijkt klantgerichtheid dan nu ...
morgen verzonden
Salesmanagement / Druk 6
2020 || Paperback || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar;
- leert studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven;
- met uitgebreide online ondersteuning.
Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed...
101 Managementkengetallen / Druk 2 (e-book)
2014 || E-book via Bookshelf || Peter Thuis e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
101 Managementkengetallen biedt een uitwerking van de meest gebruikte prestatie-indicatoren, waarmee inzicht wordt verkregen in de prestaties van de belangrijkste bedrijfsprocessen in de organisatie. Het biedt een beknopt en toegankelijk hulpmiddel bij het eigen maken van leerstof over prestatie-indicatoren en bij het maken van analyses voor praktijkopdrachten en scripties.
De kengetallen worden vanuit herkenbare praktijksituaties beschreven en toegelicht. Vervolgens wordt de berekening uitge...
morgen verzonden
101 Managementkengetallen / Druk 2
2013 || Paperback || Peter Thuis e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
101 Managementkengetallen biedt een uitwerking van de meest gebruikte prestatie-indicatoren, waarmee inzicht wordt verkregen in de prestaties van de belangrijkste bedrijfsprocessen in de organisatie. Het biedt een beknopt en toegankelijk hulpmiddel bij het eigen maken van leerstof over prestatie-indicatoren en bij het maken van analyses voor praktijkopdrachten en scripties.
De kengetallen worden vanuit herkenbare praktijksituaties beschreven en toegelicht. Vervolgens wordt de berekening uitge...
Klantgericht organiseren (e-book)
2011 || E-book via Bookshelf || Els Meertens e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Wanneer je aan een organisatie vraagt: ‘wil je klantgericht zijn?’ dan is het antwoord steevast “JA”. Het antwoord op de vraag hoe de organisatie dat bereiken kan, is blijkt een stuk moeilijker te zijn. Veel bedrijven willen klantgericht zijn. Echter circa 40% van de organisaties doet geen onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Blijkbaar is er nog veel ruimte tot verbetering. Denken in termen van klanten is eigenlijk in het geheel niet nieuw. Waarom lijkt klantgerichtheid dan ...
250 Managementbegrippen (e-book)
2014 || E-book via Bookshelf || Gert-Jan Melker || Noordhoff || met inkijkexemplaar
250 Managementbegrippen is een handig naslagwerk met de belangrijkste begrippen in het vakgebied Management en Organisatie. Elk begrip en de achtergrond ervan wordt kort toegelicht. Juist omdat de begrippen niet alleen voorzien zijn van een korte omschrijving, maar concreet toegelicht worden aan de hand van voorbeelden, grafieken en tabellen, is dit naslagwerk een onmisbare aanvulling op de huidige literatuur. Een verbinding naar het werk van een aantal belangrijke denkers en vernieuwers in d...
vandaag verzonden
Basisboek Events
2014 || Paperback || Harry Heithuis || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Basisboek Events belicht alle aspecten van het organiseren van een goed (bedrijfs)evenement. Een waardevol handboek compleet met theoretische achtergronden, praktische richtlijnen, direct toepasbare ideeën en praktijkvoorbeelden. Een solide houvast voor studenten en (aankomende) professionals die zich voorbereiden op het organiseren van professionele events.
- Compleet handboek over alle aspecten: theorie en praktijk gecombineerd!
- aantrekkelijke full colour uitgave met actuele foto's en vo...