Zoekfilters

Verschijningsjaar
2019 (5)
Taal
Nederlands (8)
Verschijningsvorm
Paperback (7)
Hardcover (2)

Management algemeen (9)

99,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 94,95
+
Bestel

Handboek organisatie en management / Druk 9

Een praktijkgerichte benadering

2019 || Hardcover || Jos Marcus e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook || top 10 voorgeschreven ORM

- praktijkgerichte inleiding op het vakgebied;

- behandelt actuele thema’s zoals digitale business transformatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen;

- met uitgebreide online ondersteuning, talrijke opdrachten en actuele cases.

Handboek organisatie en management is een interactieve en praktijkgerichte inleiding op het vakgebied. De theorie van management en organisatie wordt door de bekende auteurs Jos Marcus en Nick van Dam helder uitgelegd aan de hand van veel praktijkvoorbeelden. H...

91,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Organisation & Management, An International Approach / Druk 4

A practical Approach

2019 || Paperback || Jos Marcus e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Organisation and Management – An International Approach is an interactive and hands-on introduction to the field. The theory behind management and organisation is accessibly explained by renowned authors Jos Marcus and Nick van Dam using many practical examples.

This fully renewed edition has been expanded with six new chapters on digital business transformation, internationalisation, corporate social responsibility, the future of work, human resource management, and culture. In addition, t...

67,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Analyse van bedrijfsprocessen / Druk 12

een toepassing van denken in systemen

2019 || Paperback || Marlyse In 't Veld e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Combineert de theorie en de praktijk van het systeem- en procesdenken;

bevat veel praktijkcases en oefenvragen;

veel aanvullend materiaal online.

Analyse van bedrijfsprocessen beschrijft de theorie en de praktijk van het denken in systemen, modellen, processen en regelkringen. Studenten krijgen inzicht in de structuur van verschillende soorten bedrijfsprocessen, zoals administratie, financiën en logistiek. Het boek stelt de lezer in staat om deze processen te analyseren en knelpunten daarin ...

76,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 73,10
+
Bestel

Basisboek Facility Management / Druk 3

2020 || Paperback || Bernhard Drion e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Eerste basisboek over facilitymanagement, aangevuld en becommentarieerd door docenten aan facilitymanagement-opleidingen;

- beschrijft het vak introducerend en enthousiasmerend in haar volle breedte;

- biedt afwisselend een theoretisch kader en geeft inzicht in de praktijk.

Basisboek Facilitymanagement introduceert het facilitaire vakgebied. Het geeft antwoord op vragen als: Wat is facility management? Wat doet een facility- professional? Wat zijn facilitaire producten en diensten? Hoe rich...

74,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 71,20
+
Bestel

Innovatiemanagement / Druk 1

2018 || Hardcover || Bart Bossink || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Behandelt beproefde innovatietheorieën en -modellen;

- biedt een gestructureerde aanpak van diverse vormen van innovatie, van kleinschalige onderneming tot megaproject;

- voorzien van de laatste ontwikkelingen in het veld met voorbeelden van innovaties in bestaande en opkomende industrieën.

De eerste editie van Innovatiemanagement van Bart Bossink biedt studenten een kennismaking met beproefde innovatietheorieën, -modellen en -technieken. Na een introductie van het innovatiemanageme...

66,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 63,60
+
Bestel

Klantgericht organiseren

2011 || Paperback || Els Meertens e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Wanneer je aan een organisatie vraagt: ‘wil je klantgericht zijn?’ dan is het antwoord steevast “JA”. Het antwoord op de vraag hoe de organisatie dat bereiken kan, is blijkt een stuk moeilijker te zijn. Veel bedrijven willen klantgericht zijn. Echter circa 40% van de organisaties doet geen onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Blijkbaar is er nog veel ruimte tot verbetering. Denken in termen van klanten is eigenlijk in het geheel niet nieuw. Waarom lijkt klantgerichtheid dan nu ...

35,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 34,15
+
Bestel

Zo maak je een risicoanalyse / Druk 1

2009 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

De serie Zo maak je een plan ondersteunt studenten bij het maken van beroepsproducten. Het is daarmee een ideale praktische aanvulling op de bestaande literatuur, maar vervangt deze niet. Zowel de compacte boekjes als de websites geven studenten concrete instrumenten in handen voor het maken van beroepsproducten. Volgens een vast format met voorbeeldmodellen, oefeningen en korte casuïstiek kunnen studenten zelfstandig aan de slag.

58,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 56,00
+
Bestel

Design Thinking / Druk 1

2019 || Paperback || Teun den Dekker || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Design Thinking wordt vertaald naar een eenvoudig toepasbaar model;

- bevat een uitgebreid deel over tooling en gereedschap;

- duidelijke koppeling tussen de theorie en de designpraktijk.

Hedendaagse organisaties zien zich geconfronteerd met complexe problemen en vraagstukken die niet langer eenduidig en eenvoudig te definiëren zijn. Bij het adequaat inspelen op deze maatschappelijke vraagstukken komt de creatieve oplossingsstrategie die design thinking biedt goed van pas. Dit boek ontrafe...

33,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 32,25
+
Bestel

Zo maak je een ondernemingsplan / Druk 4

2019 || Paperback || Roel Grit || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Met Zo maak je een ondernemingsplan leren studenten aan de hand van een stappenplan zelfstandig een ondernemingsplan te schrijven.

De eerste stap is erop gericht om de lezer zichzelf als ondernemer te leren kennen. De tweede stap betreft de uitwerking van ideeën en de derde het opzetten van de onderneming. De vierde en de vijfde stap gaan over marktonderzoek en marktbenadering. Vervolgens komt de promotie van een onderneming aan bod. De laatste twee stappen betreffen het regelen van de finan...