Zoekfilters

Taal
Nederlands (2)
Verschijningsjaar
2014 (2)
Verschijningsvorm
Paperback (2)

Geschiedenis algemeen (3)

80,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Heineken: 150 jaar - Brouwerij, merk en familie

brouwerij, merk en familie

2014 || Paperback || Keetie Sluyterman e.a. || Boom

Er zijn maar weinig plekken waar ze niet te koop zijn, de flesjes en blikjes met hun kenmerkende groen-witte etiketten en de rode ster. 150 jaar Heineken biedt een boeiende beschrijving van de verovering van de wereldmarkt door de brouwerij die in 1864 slechts één van 500 Nederlandse brouwerijen was. Dit uniek vormgegeven boek laat de lezer met behulp van rijke en uitklapbare illustraties, en de crossmediale Layar-app in woord en beeld te zien hoe de mondiale expansie van het familiebedrijf...

64,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Over Grenzen / druk 1

multinationals en de Nederlandse markteconomie

2009 || Hardcover || Keetie Sluyterman e.a. || Boom

Multinationals en de Nederlandse markteconomie

De reeks Bedrijfsleven in Nederland in de Twintigste Eeuw (BINT) beschrijft de geschiedenis van het Nederlandse bedrijfsleven in zeven thema’s: ondernemers; arbeidsverhoudingen; bedrijfscultuur; fusies en overnames; internationalisering; financiering; bedrijf en overheid. BINT is een groots opgezet project van een aantal samenwerkende universitaire instituten.

Dit tweede deel van de BINT-reeks plaatst de actuele discussie over Nederlandse bedrijve...

80,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

150 years of Heineken - Brewery, brand, and family

brewery, brand and family

2014 || Paperback || Keetie Sluyterman e.a. || Boom

150 years of Heineken: Brewery, brand, and family describes the impressive national and international expansion of the brewing company acquired by Gerard Heineken in 1864. What is the secret of success? Exploring the themes of innovation, internationalization, competition and cooperation, marketing, human capital, and corporate governance, the authors present and analyse the history of the company.

From the very start, the brewery recognized the importance of innovation. At the same time, Ger...