Economie en bedrijf algemeen (5)
Basisboek Informatie & Control / Druk 3 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Eddy Vaassen || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Integrale benadering van het thema informatie en control;
- brengt samenhang aan tussen de verschillende vakgebieden;
- stevig basisboek met mogelijkheid tot verdieping in de vervolgdelen.
In Basisboek Informatie & Control ligt het accent op de problemen waar organisaties tegenaan lopen op het gebied van informatie en control. Daarbij wordt uitgebreid gekeken naar mogelijke oplossingen voor deze problemen. Aan bod komen o.a. de grondslagen van interne beheersing en administratieve organisat...
Supply Chain Management: Strategy, Planning, and Operation, Enhanced, Global Edition (e-book)
Strategy, Planning, and Operation
2019 || E-book via Bookshelf || Sunil Chopra || Pearson
For MBA, engineering master, or senior-level undergraduate courses in supply chain management. A strategic framework for understanding supply chain managementSupply Chain Management introduces high-level strategy and concepts while giving students the practical tools necessary to solve supply chain problems. Using a strategic framework, students are guided through all of the key drivers of supply chain performance, including facilities, inventory, transportation, information, sourcing, and...
Ondernemen met informatie / Druk 9 (e-book)
Informatiekunde
2019 || E-book via Bookshelf || Jan Snijders e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Biedt praktijkvoorbeelden, nieuwsitems en focusartikelen gericht op de student;
- is afgestemd op beroepscompetenties;
- internet en e-business komen in het hele boek aan bod.
Veel afgestudeerde hbo’ers krijgen in hun werkpraktijk te maken met kennisintensieve bedrijfsprocessen. Ondernemen met informatie laat studenten in drie met elkaar samenhangende delen kennismaken met de informatievoorziening in een onderneming: het verzamelen, bewerken en analyseren van bedrijfsgegevens.
Het eerste ...
Global Marketing, Global Edition (e-book)
2019 || E-book via Bookshelf || Mark C. Green e.a. || Pearson
This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content, which is especially relevant to students outside the United States. For courses in global marketing.
Familiarizes students with global marketing and the global business environmentGlobal Marketing's environmental and strategic approach outlines the major dimensions of the global business environment for students. The 10th Edition brings global ...
Principles of Marketing, European Edition (e-book)
2019 || E-book via Bookshelf || Phil T. Kotler e.a. || Pearson
Create market value through innovative customer connections and engagement Principles of Marketing, 8th European Edition, by Kotler et al. admirably covers a wide range of theoretical concepts and practical issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing in the modern world - examining traditional aspects of marketing and blending them with modern and future concepts. The authors of this European Edition present fundamental marketing information within an innovative custom...