Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenEconomie en bedrijf algemeen (2)
morgen verzonden
Maak een fan van uw klant / Druk 9
een revolutie in dienstverlening
2021 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Business Contact
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.'
Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld.
Ken Blanchard en Sheldon Bowles geve...
morgen verzonden
Op kop met de balanced scorecard / Druk 12
strategie vertaald naar actie
2011 || Paperback || Robert Kaplan e.a. || Atlas Contact || met inkijkexemplaar
Hoe motiveert u uw medewerkers zo dat zij de missie van het bedrijf uitvoeren? Hoe kunt u individuele, organisatorische en multidepartementale initiatieven zo op elkaar afstemmen dat u nog beter aan de wensen van uw klant tegemoet kunt komen? In dit boek leest u hoe u met de balanced scorecard op een evenwichtige manier de energie, de vaardigheden en de specifieke kennis die uw medewerkers bezitten, kunt richten op lange-termijndoelstellingen.In 'Op kop met de balanced scorecard' leggen de Ka...