Zoekfilters

Uitgever
Coutinho (2)

Communicatiekunde algemeen (4)

27,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 26,13
+
Bestel

Artikelen schrijven voor professionals / druk 1

2008 || Paperback || M. Draijer || Boom

'Hoe schrijf ik een goed artikel voor een vakblad?'

U wilt als professional graag over uw vak publiceren, maar merkt dat het schrijven van een artikel nog een hele opgave is. De auteur reikt u een werkmethode aan om op een efficiƫnte manier tot een goed opgebouwd en aantrekkelijk leesbaar artikel voor een vakblad te komen.

Het boek is bedoeld voor adviseurs, consultants, beleidsmedewerkers en iedereen die beroepshalve een artikel wil publiceren maar daar geen speciale scholing voor heeft gehad.

18,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 17,58
+
Bestel

Expressiever en gemakkelijker spreken / Druk 13

hoe experimenteer ik met mijn spreekgedrag?

2008 || Paperback || Tilly Dinger e.a. || Coutinho || ook als eBook

Expressiever en gemakkelijker spreken

Voor politici, leraren en toneelspelers, maar ook voor verkopers en vertegenwoordigers geldt dat het spreken een heel belangrijke rol speelt in hun activiteiten. Iedereen die er, beroepshalve of anderszins, belang bij heeft stil te staan bij zijn 'manier van spreken', vindt in dit boek een groot aantal suggesties om zich van zijn spreekgedrag bewust te worden en er zelf invloed op uit te oefenen.

Het gaat hierbij niet alleen om aspecten als stemvermoeidheid...

15,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 15,15
+
Bestel

Werkboek communicatieplanning / druk 2

Het communicatieplan: stappen, kernvragen en elementen

2008 || Paperback || 't P. Lam || Coutinho

Werkboek communicatieplanning

Het opstellen van communicatieplannen behoort tot het vaste takenpakket van communicatieprofessionals. Ook studenten communicatie krijgen vaak de opdracht om zo'n plan te maken. Het geeft vorm en inhoud aan de communicatie rondom een project, product of organisatie. Het communicatieplan bevat een duidelijke systematiek die doelen, doelgroepen en middelen met elkaar verbindt. Het kent ook een analyse en een strategie die aangeeft welke aanpak de voorkeur verdient. ...

58,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 55,34
+
Bestel

Communicatie Dossier De professionele communicatieafdeling

Communicatie als managementpijler

2012 || Paperback || Adfo Groep

Omschrijving

Auteurs Vera de Witte en Iris Bogers geven in deze publicatie hun visie op de toekomst van de communicatiefunctie. Zij zien de communicatieafdeling als strategische managementpartner, die bij uitstek in staat is organisatie en omgeving met elkaar te verbinden. Communicatie als managementpijler. Professionalisering van de communicatieafdeling is hiervoor wel noodzakelijk.

Deze professionalisering betreft het overstijgen van de eigen discipline door te denken in managementvraagstukke...