Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Communicatiekunde algemeen (3)

60,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Geïntegreerde communicatie / Druk 10 (e-book)

concern-, interne en marketingcommunicatie

2017 || E-book via Bookshelf || Marita Vos e.a. || Boom

Wat zijn de communicatiebehoeften van een (non-)profitorganisatie? Dat is wat Geïntegreerde communicatie uit de doeken doet. Dit boek geeft uw studenten inzicht in de drie communicatiedomeinen binnen organisaties: concerncommunicatie, interne communicatie en externe (marketing)communicatie. Dit maakt het een compleet basisboek over álle communicatievormen.

Over de inhoud

In Geïntegreerde communicatie staan voor elk van de drie communicatiedomeinen een verzameling aandachtspunten en een the...

46,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Communiceren / Druk 4 (e-book)

Contact maken, houden en verdiepen

2021 || E-book via Bookshelf || Frank Oomkes e.a. || Boom

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Heel weinig mensen zijn volleerd in het leggen van contacten, het voeren van een goed gesprek en het verdiepen van relaties. Gelukkig is communiceren te leren! Voor succesvol contact met anderen heb je namelijk bepaalde communicatievaardigheden nodig. Dit boek leert je om contact te maken, te houden én te verdiepen.

Communiceren geeft heldere inzichten in algemene communicatievaardigheden. Alle basisvaardighe...

53,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Media en publiek / Druk 7 (e-book)

theorieën over media-impact

2014 || E-book via Bookshelf || Connie de Boer e.a. || Boom

Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen.

In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van...