Zoekfilters

Taal
Nederlands (5)
Engels (2)
Verschijningsvorm
Paperback (4)
Hardcover (3)

Bedrijfskunde algemeen (7)

37,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 35,86
+
Bestel

Crisismanagement / druk 1

orde in de chaos

2011 || Paperback || Hans Slaman || Boom

Crisismanagement

Orde in de chaos Hans Slaman

In Crisismanagement: orde in de chaos beschrijft Hans Slaman vanuit de praktijk hoe crisissituaties binnen organisaties overwonnen kunnen worden. Aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden wordt inzicht gegeven in wat er allemaal komt kijken bij het managen van crisissituaties.

Thema’s die onder andere aan bod komen zijn:

• de impact van een crisis op mens en organisatie;

• hoe om te gaan met de media;

• het nut van scenariodenken;

• het omg...

68,13
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

IACCM Series Contract and Commercial management

the operational guide

2011 || Paperback || Tim Cummins e.a. || Van Haren Publishing

Almost 80% of CEOs say that their organization must get better at managing external relationships. According to The Economist, one of the major reasons why so many relationships end in disappointment is that most organizations 'are not very good at contracting'. This ground-breaking title from leading authority IACCM (International Association for Contract and Commercial Management) represents the collective wisdom and experience of Contract, Legal and Commercial experts from some of the wo...

24,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Weg van de eenvoud / druk 1

essentie als kompas voor organisaties

2011 || Hardcover || Godfried IJsseling || Scriptum

In ons streven controle te houden over de problemen waarmee we ons geconfronteerd zien hebben we een maatschappij en organisaties gevormd die zo complex zijn, dat het ons steeds meer moeite kost daarin onze weg te vinden. Nóg een ingewikkelde benadering is logischerwijs geen oplossing voor deze groei in complexiteit en onbeheersbaarheid. Juist nu de wereld complexer wordt, groeit de noodzaak te komen tot een eenvoudige aanpak.

Weg van de eenvoud geeft concrete handvatten om een dergelijke een...

24,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Great to Cool

braincandies met een bite

2011 || Hardcover || Rene C.W. Boender || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV

René C.W. Boender (1958) was amper twintig toen zijn internationale carrière in marketing en advertising begon. Het Amerikaanse McCann gaf hem de kans van zijn leven! Hij werkte aan grote campagnes van Goodyear tot Coca-Cola, van Ola tot L'Oréal, van Nestlé tot H&M. Begin jaren '90 begon hij zijn eigen bureau, BBCW. Sinds 2000 geeft hij keynotes, gastcolleges en adviseert hij als brainagent, innovatiefuturist en trendteller grote internationals en CEO's.

Great to Cool i...

24,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Great to Cool (Eng.versie)

brain candies with a bite!

2011 || Paperback || René C.W. Boender || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV

René C.W. Boender (1958) was barely twenty years old when his international career in marketing and advertising took off. The American McCann company offered him the chance of a lifetime! He participated in a number of advertising campaigns for major brands, among which were Goodyear and Coca-Cola, Ola and L'Oréal, and also Nestlé and H&M. At the start of the nineties he established his own agency: BBCW. As of the year 2000he tours the world as a keynote speaker, guest lecturer, and con- s...

19,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Zó X! / druk 1

hoe de nieuwe leiders talenten in organisaties verbinden

2011 || Hardcover || Marjolein Risseeuw || Scriptum

Voor het eerst zijn vier verschillende generaties werkzaam in organisaties. Iedere generatie wordt in een andere tijd, in een andere wereld en uit ander materiaal geboren. Zij hebben geheel eigen wensen en opvattingen over het werk en hoe er gewerkt dient te worden.. De babyboomers overwegen een 'tweede' carrière of een andere tijdbesteding. Generatie X heeft behoefte aan zingeving in het werk, wil een goede balans tussen werk en privé en vindt het belangrijk dat leiders empathie aan de dag...

24,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Great to Cool / Druk 2

braincandies met een bite

2011 || Paperback || René C.W. Boender || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV

René C.W. Boender (1958) was amper twintig toen zijn internationale carrière in marketing en advertising begon. Het Amerikaanse McCann gaf hem de kans van zijn leven! Hij werkte aan grote campagnes van Goodyear tot Coca-Cola, van Ola tot L'Oréal, van Nestlé tot H&M. Begin jaren '90 begon hij zijn eigen bureau, BBCW. Sinds 2000 geeft hij keynotes, gastcolleges en adviseert hij als brainagent, innovatiefuturist en trendteller grote internationals en CEO's.

Great to Cool i...