Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenBedrijfskunde algemeen (2)
morgen verzonden
F*cking start-ups en andere corporate onzin
Welkom in het tijdperk van de intrapreneur
2024 || Paperback || Lode Uytterschaut || Pelckmans
Start-ups zijn de nieuwe pioniers. Maar ze komen met zovele uit de grond gesproten dat het lijkt alsof elke 22-jarige met een half idee een start-up kan beginnen, inclusief geld ophalen, een team uitbouwen en de markt veroveren. De hype ziet enkel de succesverhalen en vergeet al het gewroet in de marge.
De founders van deze start-ups laten een carrière op de payroll in een groot bedrijf varen omdat ze maar één optie zien: hun eigen idee uitbouwen. Ze passen zo voor grote organisaties me...
morgen verzonden
Brandhacking
7 cruciale inzichten om je merk onmisbaar te maken
2020 || Paperback || Stef Verbeeck || Pelckmans
Merken maken woelige tijden door. Hun klanten lijken almaar veeleisender te worden, de concurrentie is moordend en disruptie waait door alle sectoren. Bedrijven lijken te worstelen met het communiceren van hun meerwaarde, het succesvol positioneren van hun merk en het ontwikkelen van een verhaal dat doelgroepen aan hen bindt. Impact maken is al even geen evidentie meer, en alleen de dominante spelers lijken nog mee te zijn met alle marketingtrends en te floreren in hun markt.
Met Brandhackin...