Bedrijfskunde algemeen (8)
morgen verzonden
De Ultieme Winnende Strategie
boekenbundel
2021 || Paperback || Jasmin Hajro || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar
- de Ultieme Winnende Strategie voor ondernemers
- Jouw voorsprong op je concurrentie
- 2 Praktijkvoorbeelden,
die je laten zien dat de Ultieme Winnende Strategie
voor ondernemers, bewezen is en werkt
Realiseer meer verkopen, meer omzet en meer winst.
Deze strategie wordt gebruikt door de meest succesvolle bedrijven in de wereld
zoals de McDonalds, KFC, Esso, supermarkten...
Parkeer minimaal 4 ton extra winst op je bankrekening..
morgen verzonden
Onze maakindustrie crasht
Revitaliseer je onderneming
2021 || Paperback || Gerard Ekhart || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar
De maakindustrie verandert razendsnel. De maatschappelijke druk neemt toe. Zorgplicht voor milieu en leefomgeving wordt belangrijker dan aandeelhouderskapitalisme. De rechter dreigt de rol van de aandeelhouder over te nemen bij het bepalen van de te kiezen ondernemingsstrategie.
Als internationale bedrijvenmonteur zie ik dat de meeste industrieen lijden aan het 'Kodak syndroom’: stevig vasthouden aan de status quo en daardoor niet zien dat de wereld andere eisen stelt. Ik help deze bedrijve...
morgen verzonden
Een andere kijk op inspraak in organisaties
Gelijkwaardigheid, ontwikkeling en eigenaarschap
2021 || Paperback || Rob Van Oosten || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar
Dit boek gaat over inspraak op basis van gelijkwaardigheid, ontwikkeling en eigenaarschap.
Dat is niet vanzelfsprekend.
Tot nu toe zijn regels ingezet om inspraak en gelijkwaardigheid voor medewerkers te waarborgen. De bureaucratische gevolgen van dit beginsel zijn enorm. Aan de ene kant vermindert het de wendbaarheid van organisaties en aan de andere kant het vertrouwen van en in mensen. Het ideaalplaatje wordt voor de realiteit aangezien. Alsof mensen kunnen stoppen met het maken van foute...
morgen verzonden
Vrede
2de editie
2021 || Paperback || Jasmin Hajro || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar
De nieuwe manier van leven
die mensen verenigt.
Ongeacht hoe ze eruit zien,
wie ze zijn, wat ze zijn,
wat ze hebben , wat ze niet hebben.
Iedereen is welkom bij
de Grote Intelligentie
& Vrede.
Het kost geen geld
en je hoeft geen zieltjes te gaan werven.
Ervaar de vrede en geluk waarvoor je geboren bent
bestel dit boek nu
morgen verzonden
Last 10 years
2nd edition
2021 || Paperback || Jasmin Hajro || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar
It's personal...and business
quitting drugs and alcohol
starting to build a better life
then getting mental problems
and ending on the street
failing with my first company and
then starting a new company
asking for help and getting rejected multiple times
untill finally I get the help that I need
because my sister and a friend went with me
my last 10 years with a lot of tough times
maybe my experiences can help you
try it
morgen verzonden
effeqt
Persoonlijk leiderschap door zelfcoaching
2021 || Paperback || Geo Van Dam || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar
Gebaseerd op ruim 25 jaar ervaring in marketing, sales, onderzoek, management en zijn eigen training- en coachingspraktijk ontwikkelde Geo van Dam de effeqt aanpak waarin zelfcoaching en persoonlijk leiderschap centraal staan.
Als bewegingswetenschapper en learning-expert integreert hij mentale en fysieke aspecten in zijn aanpak die krachtig en praktisch is. Uitgaande van uw al aanwezige kwaliteiten in plaats van allerlei onnodige zaken en ballast bij te leren.
U leert uzelf coachen door uw...
morgen verzonden
How customer friendly am I really?
A practical guide to more customer satisfaction
2021 || Paperback || Jeannette Biesbroeck || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar
Customer friendliness is the shortest route to better business results. That's the conclusion Jeannette Biesbroeck draws after forty years of working in the service industry. In this book she points the way to 'Customer friendliness as mastery', with which you can distinguish yourself from your competitors in your own way and within your possibilities.
The customer wants one thing above all: to be well served. In many cases: better. How do you do that? What works and what doesn't? How do you...
morgen verzonden
Challenges in having your own business, in real life
2nd edition
2021 || Paperback || Jasmin Hajro || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar
Are you in business for yourself ? Are you an entrepreneur ? Don't we read books written by other business people ? That talk from reality , from real life, from experience ? Don't we wanna get better at it ? Don't we want to learn from others who walk the almost same path ? Do we want to learn how to persist ? Do we still enjoy an exciting story....in these times ? This book has it all and will have you thinking... this is insane....but it all happened... For real...Plus you get book Victory...