Anatomie en fysiologie (9)
maandag verzonden
Occulte fysiologie
2019 || Hardcover || Rudolf Steiner || Vrije Uitgevers, De
maandag verzonden
Zorgatlas Zorgatlas Groeihormoon
2017 || Hardcover || Laura C.G de Graaff-Herder e.a. || Esculaap Media B.V.
maandag verzonden
Zorgatlas Constitutioneel eczeem
2018 || Hardcover || Rob Beljaards || Esculaap Media B.V.
maandag verzonden
Zorgatlas Eierstokkanker
2019 || Hardcover || Arnold Krüse e.a. || Esculaap Media B.V.
maandag verzonden
Het gezicht / Druk 1
atlas van de klinische anatomie
2013 || Hardcover || Ralf J. Radlanski e.a. || Prelum Uitgevers
Het gezicht is de eerste anatomische atlas die de complexe anatomische en topografische structuren van het gezicht in heldere, gedetailleerde illustraties in beeld brengt. Om de klinische relevantie te waarborgen, is er uitgebreid aandacht voor belangrijke oriëntatiepunten, anatomische details en relevante zenuw- en
arteriegroepen.
De illustraties van Het gezicht zijn onder meer gebaseerd op CT- en MRI-scans waardoor ze een driedimensionaal effect hebben. Om het totaaloverzicht te behouden, ...
maandag verzonden
Zorgatlas Darmkanker
2019 || Hardcover || Riëtte Ruijten-Driessen e.a. || Esculaap Media B.V.
maandag verzonden
Inhalatie-instructies / Druk 2
2021 || Hardcover || Titia Klemmeier-Boekhout e.a. || Esculaap Media B.V.
maandag verzonden
Klinische anatomie en embryologie / druk 4
2014 || Hardcover || Hans J. ten Donkelaar e.a. || Bohn Stafleu van Loghum
Anatomie en embryologie nemen een centrale plaats in binnen het curriculum geneeskunde. Om inzicht te krijgen in afwijkingen en ziekten van het lichaam is kennis van anatomie en embryologie onmisbaar. Klinische anatomie en embryologie onderscheidt zich door de ruime aandacht voor toepassing van de anatomie, inclusief de neuroanatomie, in de kliniek en door het veelvuldig gebruik van beeldvormende technieken zoals computertomografie (CT) en nucleaire magnetische resonantie (MRI). De ontwikkeli...
maandag verzonden
Schema’s Neurowetenschappen (Heruitgave)
2019 || Hardcover || Ben van Cranenburgh || ITON, Instituut voor toegepaste neurowetenschappen || met inkijkexemplaar
Taal is heel dominant in onze wereld. Praten, praten, praten, in talkshows, in therapiesessies en de kroeg. Ook onderwijs is nauwelijks denkbaar zonder woorden. Toch hebben woorden ook hun beperking. Zijn woorden wel geschikt om uit te leggen hoe je je veters moet strikken, hoe je bij het skiën een bocht moet maken, hoe je de weg moet vinden? Uitleg met woorden wil in het onderwijs nogal eens mislukken. Dan kunnen we visuele middelen inzetten: we doen de beweging voor, we maken een schetsje ...