Zoekfilters
Resultaten (11)
Doorbreek innovatiebarrières
Vijftien strategieen om management buy-in voor innovatie te vergroten
2025 || Paperback || Gijs van Wulfen || Van Duuren Management
Conscious Business
Winst maken zonder dat mens of planeet daar de prijs voor betaalt!
2025 || Paperback || Hendrik Jan van Es || Van Duuren Management
Meesteradviseur
Handboek voor duurzame groei in je adviesrol
2025 || Paperback || Rob Bertels e.a. || Van Duuren Management
De maakbare samenwerking
Het ontwerpen van vitale organisatie met model Baarda
2025 || Paperback || Rolf Baarda || Van Duuren Management
De kunst van niet kiezen
Psychologisch navigeren voor leidinggevenden
2025 || Paperback || Danny Mullenders e.a. || Van Duuren Management
Leidinggevenden wordt steeds vaker een gebrek aan zelfinzicht en zelfingenomenheid verweten. Dit zou de reden zijn voor verloop onder medewerkers, vertraging van projecten, en directies en HR die constateren dat nieuwe leidinggevenden niet brengen wat nodig is. Maar klopt dit beeld wel?
Als assessment psycholoog en personal coach ziet Danny Mullenders iets anders: leidinggevenden die meer dan bereid zijn anderen te helpen en zich inzetten voor goede resultaten. Doordat de wereld dubbelzinnige...
Gastvrij!
Omdat klantgerichtheid alleen niet meer genoeg is
2025 || Paperback || Stijn van Boxtel e.a. || Van Duuren Management
AI in marketing
Gids voor de marketingprofessional van de toekomst
2025 || Paperback || Charida Dorder || Van Duuren Management
Doe anders even anders
Maak een wereld van verschil met tegennatuurlijk advies over cultuurverandering
2025 || Paperback || Maaike Thiecke || Van Duuren Management
Stop met Casanovamarketing
En ga voor de perfecte match
2025 || Paperback || Wing Cheung || Van Duuren Management
Tel uit je winst
Creeer een winstgevend bedrijf waar je gelukkig van wordt
2025 || Paperback || Marissa Bonants || Van Duuren Management
Veel creatieve ondernemers zijn hun bedrijf gestart vanuit een passie. Hun liefde voor een bepaald product. Of hun talent om iets heel bijzonders te maken. Daar ligt hun focus. En niet zozeer op geld verdienen. Vaak hebben ze zich erbij neergelegd dat ze niet goed zijn met cijfers en daarom nooit écht lekker zullen verdienen. Ze werken hard voor weinig, maar na een paar jaar gaat het meestal toch knagen: ze willen meer (financiële) vrijheid en voldoening.
Dit boek laat zien dat meer winst m...