Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (3)
morgen verzonden
Sport & media: de (r)evolutie van winnende content
de (r)evolutie van winnende content
2021 || Paperback || René Foolen e.a. || Arko Sports Media BV || met inkijkexemplaar
Hoe kun je als sportorganisatie de juiste content creëren om de sportfan zo optimaal mogelijk te betrekken bij je merk? Of het nu gaat om een professionele- of amateursportorganisatie, iedereen kan met de juiste content sportfans betrekken en betrokken houden bij hun merk. Toch is dit in een wereld met ongekende hoeveelheden content een hele uitdaging, waar velen tegenop zien. Dit boek geeft de nodige praktische tools om aan de slag te gaan met contentcreatie. Met behulp van de Sports Conten...
morgen verzonden
Mind the Gap / Druk 5
Stappenplan identiteit en imago
2021 || Paperback || Jaap van der Grinten e.a. || Boom
Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.
Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie of merk in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago. Het stappenplan in dit boek stelt iedereen in staat om snel, eenvoudig maar ook grondig een gap-analyse uit te voeren. Iedere stap wordt in een apart hoofdstuk uitgewerkt met behulp van voorbeelden en praktische tips.
...
morgen verzonden
Essentie van communicatie / Druk 4
2021 || Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Zet glashelder het volledige communicatieproces uiteen;
- zeer praktijkgericht en activerend;
- met uniek Communicatie Canvas.
Essentie van communicatie is een beknopte en praktische inleiding in het vakgebied. Met dit boek ontwikkelen studenten alle benodigde vaardigheden en inzichten om de communicatie van en in een organisatie succesvol vorm te kunnen geven.
Essentie van communicatie doorloopt op toegankelijke wijze het volledige communicatieproces. Van het bepalen van de identiteit van...