Resultaten (19)

37,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 35,39
+
Bestel

Marktonderzoek - design

Door de boom het bos zien

2021 || Paperback || Iris van Hest || Boom || met inkijkexemplaar

Marktonderzoek-design introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat je inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die je daarbij kunt inzetten.

Het boek laat je stapsgewijs zien hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpt. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal ...

50,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 48,21
+
Bestel

Communiceren / Druk 4

Contact maken, houden en verdiepen

2022 || Paperback || Frank Oomkes e.a. || Boom || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Heel weinig mensen zijn volleerd in het leggen van contacten, het voeren van een goed gesprek en het verdiepen van relaties. Gelukkig is communiceren te leren! Voor succesvol contact met anderen heb je namelijk bepaalde communicatievaardigheden nodig. Dit boek leert je om contact te maken, te houden én te verdiepen.

‘Communiceren’ geeft heldere inzichten in algemene communicatievaardigheden. Alle basisva...

48,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 45,84
+
Bestel

Interne communicatie bij verandering / Druk 3

van middelen- naar interventiedenken

2013 || Paperback || Huib Koeleman || Boom

* Al meer dan 10 jaar hét basisboek voor verandercommunicatie.

* 7 visies op verandering; kies de versie die past bij jouw verandering.

* Gebaseerd op erkende veranderaanpakken van De Caluwé & Vermaak, Boonstra, Van Ruler en Factor C.

* 35 verschillende interventiemogelijkheden, op verandervisie gesorteerd.

* 6 fasen van het proces in detail beschreven.

* Tips en voorbeelden uit de praktijk.

Interne communicatie is dé succesfactor voor het slagen van veranderingstrajecten. De vraag naar he...

40,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 38,48
+
Bestel

Positioneren / Druk 5

Stappenplan voor een scherpe positionering

2022 || Paperback || Jaap van der Grinten e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

In onze multimediale samenleving is de vraag hoe mensen over je spreken steeds belangrijker geworden. Positioneren is een marketingtechniek die je helpt de beeldvorming rond jezelf of een product, dienst of organisatie proactief te sturen.

Positioneren is geschreven vanuit het perspectief van de manager, waardoor je de kennis direct in de praktijk kunt toepassen. Op de bijbehorende website www.positioneren5edruk.nl vind je oefenopgaven en achtergrondinformatie.

Deze vijfde druk is op tal van ...

34,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Reputatie onder druk / Druk 1

het managen van reputaties in een veranderende samenleving

2014 || Paperback || Frank Peters || Boom

Reputatiemanagement en crisiscommunicatie zijn cruciaal in een tijd waarin thema's als vertrouwen, ethiek en transparantie centraal staan. Organisaties, bedrijven en bestuurders liggen onder een vergrootglas; ze waren nog niet

eerder zo kwestbaar als tegenwoordig. Denk aan Shell en Nigeria, T-Mobile en Youp van 't Hek, of de examenfraude bij InHolland. De omgeving rekent, geholpen door internet en social media, keihard met u af als er zich onrechtmatigheden voordoen. Een zorgvuldig opgebouwde ...

40,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 38,90
+
Bestel

Bouwen aan Organisatie Identiteit

sturen op waardecreatie, reputatie en verandering met het corporate merk

2013 || Paperback || Tibor van Bekkum || Boom

Organisatie Identiteit speelt een centrale rol in het succes van merken en organisaties. Een vitale identiteit geeft organisaties een gedeeld, relevant en onderscheidend handelingsperspectief. Het is een voorwaarde voor een sterke reputatie, creëert concurrentievoordeel, draagt bij aan winstgevendheid en is succesfactor voor cultuurverandering. Dit boek laat zien hoe merk- en organisatievraagstukken vervlochten zijn. En hoe organisaties doelgericht en doelbewust kunnen bouwen aan hun identit...

39,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,91
+
Bestel

Advieskunst / Druk 1

De interne adviseur in positie

2019 || Paperback || Noëlle van der Hagen e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Werken vanuit een interne adviesrol biedt je unieke kansen om mensen in beweging te brengen en een bijdrage te leveren aan veranderingen in jouw organisatie.

Hoe kun je als interne adviseur doorgroeien naar een stevige positie in de organisatie, naar iemand die gezien, erkend en betrokken wordt vanwege zijn of haar expertise en toegevoegde waarde? Dat is de centrale vraag waarop dit boek antwoorden geeft. Advieskunst biedt een nieuwe visie op jouw rol als adviseur, tools, voorbeelden en een c...

36,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 34,44
+
Bestel

Mediapsychologie / Druk 4

2021 || Paperback || Oscar Peters e.a. || Boom

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

In onze moderne informatiesamenleving worden we dagelijks omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen.

Mediapsychologie biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. Het boek is opgedeeld in drie delen. Het eerste deel is een korte kennismaking met het vak en legt uit wat mediapsychologie is. Deel twee behandel...

74,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 70,78
+
Bestel

Communicatieleer / Druk 9

een inleiding

2013 || Paperback || Frank R. Oomkes || Boom

Wij vullen onze dagen met praten en luisteren, schrijven en lezen, vergaderen, telefoneren, e-mailen en televisie kijken. Wat doet dat ons en wat doen wij ermee? Als communicatie zo bepalend is voor ons bestaan, is het zeker nuttig om méér te weten van wetten, regels en patronen van communicatie.

Veel onderwerpen komen aan de orde: principes en modellen van communicatie, lichaamstaal, communicatiepatronen, interculturele communicatie en cultuurschok, communicatie in groepen, communicatie va...

42,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,38
+
Bestel

Marketing Design met Customer Journey Mapping / Druk 1

2022 || Paperback || Eveline van Zeeland || Boom || met inkijkexemplaar

Dit is Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking. Dit boek legt zowel de nadruk op de analyse als op het ontwerpen van praktijkoplossingen en op de actiepunten die daarop een vervolg moeten vormen. Niet alleen analyse dus, maar vooral ook design. Juist in dat design zit de essentie van marketing.

Marketing gaat niet over het begrijpen van je klanten, maar over het ontwerpen van creatieve oplossingen voor je klanten. Natuurlijk moet je, om goed t...