Zoekfilters
Resultaten (17)
maandag verzonden
The Challenger Sale
How To Take Control of the Customer Conversation
2020 || Paperback || Matthew Dixon e.a. || Penguin
In The Challenger Sale, Matthew Dixon and Brent Adamson share the secret to sales success: don't just build relationships with customers. Challenge themWhat's the secret to sales success? If you're like most business leaders, you'd say it's fundamentally about relationships - and you'd be wrong. The best salespeople don't just build relationships with customers.
They challenge them. Matthew Dixon, Brent Adamson, and their colleagues at CEB have studied the performance of thousands of sales re...
maandag verzonden
Basisboek Sales / Druk 3
2021 || Paperback || Robin van der Werf || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
• Complete en toegankelijke oriëntatie op het vakgebied Sales;
• sluit volledig aan op het examen NIMA A Sales;
• rijke digitale ondersteuning met o.a. toetsen, opdrachten, cases en Kennisclips
Basisboek Sales biedt studenten de kennis en inzichten om zich optimaal voor te bereiden of beter te worden in een aantrekkelijke salesfunctie. Alle belangrijke thema’s van de salesdiscipline komen aan bod, zoals de inhoud van de verkoopfunctie, marketing, logistiek, inkoop en accountmanagemen...
maandag verzonden
Business Model You / 2nd edition
The One-Page Way to Reinvent Your Work at Any Life Stage
2022 || Paperback || Tim Clark e.a. || John Wiley and Sons Ltd
The all-new edition of the 4-color, global bestseller, Business Model You Many people dream of different careers or life paths, yet most lack a structured, practical way to reinvent themselves. The first edition of Business Model You pioneered a design-thinking approach to career reinvention. It used a single-page tool enabling readers to sketch a "personal business model" to reveal new, more satisfying career and life possibilities.
Published in 20 languages, the book has been used by hundre...
maandag verzonden
Salesvaardigheden / Druk 2
2016 || Paperback || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.
Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?
* brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij;
* ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek;
* handige voorbeeldvideo's van verkoopg...
maandag verzonden
Het sales canvas
Door onderzoek sneller naar de deal
2017 || Paperback || Orly Polak e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Sales vraagt om kennis over de klant. Maar hoe kom je aan deze kennis? Veel bestaande salesmethoden richten zich op alle salesvaardigheden behalve onderzoek doen. Het Sales Canvas helpt sales professionals op een hele toegankelijke manier onderzoek te doen en kan dan ook naast bestaande salesmethoden worden gebruikt. We helpen je met het stellen van de juiste vragen, het actief onderzoeken en benaderen van je potentiële klant, het opstellen van een goede offerte, het voorbereiden van onderha...
De kleine Cialdini
2015 || Hardcover || Jacqueline de Jong || Business Contact || met inkijkexemplaar
Robert Cialdini schreef het boek Influence (Invloed), dat meer dan al dertig jaar hét standaardwerk op het gebied van overtuigen en beïnvloeden is: wereldwijd werden meer dan twee miljoen exemplaren verkocht. Op basis van uitgebreid onderzoek komt Cialdini tot zes 'hefbomen' om mensen te overtuigen: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste.
De kleine Cialdini geeft een heldere samenvatting van Cialdini's theorie. Het verschaft je inzicht in de zes beÃ...
maandag verzonden
CRM in de praktijk / Druk 3
het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen
2018 || Paperback || Sjors van Leeuwen || Academic service || met inkijkexemplaar
CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.
In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie e...
maandag verzonden
Salesmanagement / Druk 6
2020 || Paperback || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar;
- leert studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven;
- met uitgebreide online ondersteuning.
Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed...
maandag verzonden
Marktonderzoek / Druk 10
2021 || Paperback || Mirjam Broekhoff e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Dé standaard op het gebied van marktonderzoek;
- praktisch en helder gestructureerd handboek voor het complete marktonderzoeksproces;
- biedt alle tools om het onderzoeksproces stapsgewijs uit te kunnen voeren.
Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen. Het onderzoeksproces staat centraal, waarbij de nadruk ligt op het onderlinge verband tussen de verschillende fasen van onderzoek. Er is uitge...
maandag verzonden
SPIN Verkooptechniek
hoe haal je grote orders binnen?
2016 || Hardcover || N. Rackham || MainPress B.V.
Wat leidt tot succes bij grote orders? Waardoor zijn sommige verkopers voortdurend beter dan hun concurrenten? Waarom werken bepaalde afsluittechnieken wel bij kleine orders maar niet bij grote? Hoe kunnen verkopers hun omzet bij grote klanten aanzienlijk verhogen? Het antwoord op al deze vragen vindt u met behulp van de SPIN-strategie.
Twaalf jaar onderzoek heeft geleid tot de verkoopstrategie die bekend staat onder de naam SPIN: Situatie-, Probleem-, Implicatie- en Nuttig-effect-vragen. De ...