Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (2)
maandag verzonden
In goede en kwade koersdagen
het huwelijk tussen wielersport en marketing
2011 || Paperback || M. Heijl || Arko Sports Media BV
In goede en kwade koersdagenWat hebben wielersport en marketing met elkaar? Heel wat. Al bij de allereersteprehistorische wielerkoersen ontdekten brouwers, kranten en fietsconstructeurs de wielersport als een interessant platform om hun product te profileren. Het profiel van sponsors en andere commerciƫle belanghebbenden veranderde met de jaren, maar het belang van marketing in de wielersport bleef altijd prominent aanwezig.In In goede en kwade koersdagen schetst Marko Heijl de geschiedenis ...
maandag verzonden
Van Rome 1960 naar Tokio 2020
Zestig jaar Nederland op de Paralympische Spelen
2021 || Paperback || Frans Oosterwijk || Arko Sports Media BV || met inkijkexemplaar
Van Rome 1960 naar Tokio 2020 is een compleet en up-to-date naslagwerk, uniek in de wereld. Het initiatief daartoe begon bij de oud-paralympische deelnemers Irene Louwers-Schmidt en Delphine van Opdorp-Ariƫns Kappers, onderzoeker Fons Kemper en bij archivaris Steven Snijders, die beloofde voor eens en altijd een eind te zullen maken aan foute aantallen gewonnen medailles, verkeerd gespelde namen en andere vergissingen die na zo veel jaren oppervlakkige mediaverslaggeving voor waarheden werde...