Resultaten (12)
Marketing 6.0
The Future Is Immersive
2023 || Hardcover || Philip Kotler e.a. || John Wiley and Sons Ltd
Praise for Marketing 6.0 "Immersive marketing is intended to transport the customer into a story until she is convinced that she is there herself. In the process, real and illusory stimuli mix to form a new kind of perceived reality. This book guides us into this futuristic marketing world. Truly enlightening and thought-provoking."
--HERMANN SIMON, Founder and Chairman, Simon-Kucher "Virtual, immersive worlds are rising fast. Old models won't work in these new realities. Marketing 6.0...
maandag verzonden
The SAGE Handbook of Service-Dominant Logic
2023 || Hardcover || Vargo || SAGE
The SAGE Handbook of Service-Dominant Logic, edited by Robert Lusch and Stephen Vargo, is an authoritative guide to scholars across disciplines who are conducting or wish to conduct research on S-D logic.
maandag verzonden
Digital Luxury
2023 || Hardcover || Batat || SAGE
maandag verzonden
Social Media voor het MBO / Editie 9
9e Editie
2023 || Hardcover || Tim Gorter e.a. || Edufocus
"De lesmethode “Social Media voor het MBO” behandelt alle belangrijke aspecten van de Social Media, zoals deze worden toegepast in de beroepspraktijk. De verworven kennis kan direct worden ingezet! In het leerboek zijn bij elk hoofdstuk ook kennisvragen opgenomen. Verdiepende toepassings opdrachten zijn beschikbaar via het bijbehorende (kosteloze) webportaal.
Specifieke kenmerken: - Veel praktische opdrachten. - Directe aansluiting bij het beroepenveld. - Compleet met presentaties, toetse...
maandag verzonden
Strategic Social Marketing / Druk 2
2023 || Hardcover || French || SAGE
Adopting an international approach and offering a broader context to social marketing, this second edition presents social marketing principles in a strategic, critical and reflexive way, illustrating the value of applying marketing to solve social problems.
maandag verzonden
Social Media Marketing / Druk 3
2023 || Hardcover || Dahl || SAGE
The third edition of this popular text offers a uniquely scholarly approach towards the subject and has been fully updated to include technological advances in practice such as AI and virtual marketing, and a brand-new chapter on the rise of influencer culture and marketing.
maandag verzonden
Marketing / Druk 5
2023 || Hardcover || Masterson || SAGE
This highly accessible fifth edition continues to open windows to the world of marketing, with cases that are vibrant and engaged, links that allow students to explore topics in more detail and content to encourage them to relate theory to practice.
maandag verzonden
Fashion & Luxury Marketing
2023 || Hardcover || Solomon || SAGE
maandag verzonden
Sustainable Marketing
2023 || Hardcover || Peterson || SAGE
This unique book explores the sustainability practices that benefit companies, stakeholders and society, by drawing upon the latest research and industry examples. Dissecting the interplay between marketing and society, Peterson encourages us to critically assess the demand for businesses to engage with sustainability guidelines and environmental concerns while remaining profitable.
maandag verzonden
Hét Marketing Kookboek
11 succesvolle recepten voor de marketeer
2023 || Hardcover || Marketing Queens || S2 Uitgevers
HÉT MARKETINGKOOKBOEK
Er worden boeken volgeschreven over marketing. Nieuwe inzichten,cases, modellen, we hebben een dynamisch vak.
Wat vandaag werkt, lijkt morgen alweer achterhaald. Als marketeer doe je je best om de snel veranderende wereld om je heen en de doelgroep te (blijven) snappen om relevante verandering aan te jagen. Maar dat betekent niet dat je de
aanpak opnieuw moet uitvinden als je met een nieuw onderwerp aan de slag gaat.
Met deze recepten heb je die aanpak snel onder de ...