Zoekfilters

Auteur
H.R. Vorstman (2)
Verschijningsvorm
Paperback (7)
Hardcover (2)

Resultaten (9)

41,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 39,43
+
Bestel

Auditen met zorg / druk 2

leidraad interne audits

2012 || Paperback || Elma Turlings e.a. || Vakmedianet

31,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 29,93
+
Bestel

Procesbeheersing in de industrie / druk 1

relaties rekenschap en raakvlakken

2012 || Paperback || H.R. Vorstman || Vakmedianet

Auteur Vorstman, de bedenker van het primaire proces, benoemt in dit boek op simpele maar indringende wijze organisatorische processen die in uw eigen praktijk erg herkenbaar zijn. De door hem ontwikkelde analytische modellen maken u bewust van de voorwaarden die u moet vervullen om uw organisatie effectief te laten functioneren. Zo krijgt u handvatten om op een voorspelbare manier het gewenste resultaat tegen de juiste kosten te leveren.

Het boek beschrijft de analyse van bedrijfsproblemen aa...

42,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,38
+
Bestel

Audits van de Toekomst

meer waarde halen uit audits

2012 || Paperback || Luluk van de Water-Astro e.a. || Vakmedianet

58,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 55,34
+
Bestel

Bla bla bla / druk 1

Wat te doen als woorden niet werken

2012 || Hardcover || Dan Roam || Vakmedianet

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Customer Delight Strategie

enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid

2012 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.

Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:

*het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten

*warmte en egostreling

Aan de hand van pr...

26,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Het opzetten van een secretaressepool / druk 1

2012 || Paperback || Marianne H.M. Smits || Vakmedianet

Omschrijving

Dit boek is bedoeld als bron van inspiratie voor het organiseren én het opnieuw vormgeven van je secretariële dienstverlening.

Onderzoek heeft aangetoond dat nog slechts 25% van alle secretaressen werkt voor één manager. Dat was een kwart eeuw geleden nog 75%. Dit boek biedt een overzicht van de verschillende samenwerkingsvormen, aangevuld met ervaringen uit de praktijk.

Het boek geeft handvatten om een pool zo optimaal mogelijk in te richten. Als je deze op de juiste wijze vorm...

16,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 16,10
+
Bestel

Werkboek Model voor Morele Besluitvorming

2012 || Paperback || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Rob van Es presenteerde in 2011 een fasenmodel voor morele besluitvorming in zijn boek 'Professionele ethiek'. Dit model is inmiddels een groot succes tijdens beleidssessies en trainingen in ethiek. Zo geeft het inzicht en systematiseert het de manier waarop we tot moreel verantwoorde besluiten komen. Dat model is nu verder uitgewerkt in dit Werkboek.

Het fasenmodel uit het Werkboek is zo opgezet dat u er direct mee kunt oefenen. Daarnaast is het Werkboek uitermate geschikt om te gebruiken als...

31,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 29,93
+
Bestel

Procesbeheersing in de dienstverlening / druk 1

relaties raakvlakken en rekenschap

2012 || Paperback || H.R. Vorstman || Vakmedianet

Auteur Vorstman, de bedenker van het primaire proces, benoemt in dit boek op simpele maar indringende wijze organisatorische processen die in uw eigen praktijk erg herkenbaar zijn. De door hem ontwikkelde analytische modellen maken u bewust van de voorwaarden die u moet vervullen om uw organisatie effectief te laten functioneren. Zo krijgt u handvatten om op een voorspelbare manier het gewenste resultaat tegen de juiste kosten te leveren.

Het boek beschrijft de analyse van bedrijfsproblemen aa...

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Handboek scenarioplanning / Druk 2

toekomstscenario's als strategisch instrument voor het managen van onzekerheid

2012 || Hardcover || Mario van Rijn e.a. || Vakmedianet

Iedere dag van ons leven worden we geconfronteerd met talloze gebeurtenissen. Sommige zaken zijn voorspelbaar, andere juist uiterst onzeker. Zo kraakt het financiële systeem, verandert ons klimaat en zijn voedselcrisissen aan de orde van dag. Het zijn de onzekerheden van nu die onze toekomst een drastische wending kunnen geven.

Scenarioplanning is een methode waarmee inzicht in mogelijke toekomsten vertaald kunnen worden naar robuuste strategische keuzes. Het is een manier van denken geword...