Resultaten (9)
Zo organiseer je een event / Druk 4 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Zo organiseer je een event geeft in acht stappen aan hoe zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren. Het boek is geschikt voor ervaren en onervaren organisatoren van events. Per stap wordt allereerst informatie gegeven, waarna de student middels opdrachten aan het werk wordt gezet om actief zijn organisatievaardigheden te ontwikkelen.
De nieuwe editie is in opzet en vormgeving geheel herzien. Dat maakt het navigeren door het boek nog makkelijker. Nieuw is ook de projectmatige aa...
E-commerce & E-business / Druk 2 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce;
- koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk;
- nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving.
E-commerce & E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business bes...
Strategische marketingplanning / Druk 8 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Karel Jan Alsem || Noordhoff || met inkijkexemplaar
In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Iedere stap wordt geïllustreerd met praktische voorbeelden en een slotcase, daarnaast worden per stap handige tools gepresenteerd.
In deze achtste editie wordt digitale marketing volledig geïntegreerd in alle planningsstappen. Niet alleen online communicatie wordt behandeld, maar digitale ...
Media / Druk 2 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Rob Leurs e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
De verhalen die films ons vertellen, de hoge omloopsnelheid van content in nieuwe media en de commerciële aard van televisieprogramma’s zijn een intrinsiek onderdeel van onze samenleving. Hoe gaan we hiermee om?
Media sluit aan bij de vraag om toekomstbestendige beroepsvaardigheden en leert studenten de vaardigheden bij die in een dynamische mediawereld relevant zijn.
Ieder hoofdstuk besteedt aandacht aan het effectief inzetten van media in verschillende beroepspraktijken en voor versc...
Inleiding tot de marketing / Druk 5 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopgedrag en de toenemende internationalisering van het management worden belicht. Inleiding tot de marketing is een compleet boek dat door de schrijfstijl zeer toegankelijk is. In deze herziene editie ...
Marketing Kernstof opgaven / Druk 9 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || John Smal e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Sluit aan bij het boek Marketing Kernstof;
- voldoet aan NIMA A-exameneisen;
- perfect oefenmateriaal ter voorbereiding op het tentamen of examen.
Marketing Kernstof opgaven sluit aan bij het boek Marketing Kernstof. In deze nieuwe editie zijn geactualiseerde cases, nieuwe meerkeuzevragen en een nieuw voorbeeldexamen opgenomen. Het eerste deel van dit opgavenboek heeft ongeveer 600 meerkeuzevragen. In het tweede en derde deel kunnen studenten oefenen met een actueel ...
Handboek creatieve marketingwerkvormen / Druk 1 (e-book)
Een gids voor interactieve marketingsessies
2020 || E-book via Bookshelf || Tom Spanjaard e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Uniek boek in de marketingliteratuur;
- direct toepasbaar door de verbinding onderwijs en ondernemen;
- leert creatieve competenties voor in de beroepspraktijk.
Handboek creatieve marketingwerkvormen is een praktische handleiding voor studenten en (young) professionals die middels interactieve marketingwerkvormen hun marketingkwaliteiten willen verbeteren. In dit boek worden de meest gebruikte modellen in de marketing gekoppeld aan een opzet voor een concrete interac...
Marketing Kernstof / Druk 9 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Hans Vosmer e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek. Deze nieuwe editie is uitgebreid met actuele voorbeelden en artikelen. Ten opzichte van de vorige editie is in deze editie meer aandacht gegeven aan verkoop en verkoopmanagement als essentieel...
Marketingcommunicatiestrategie / Druk 8 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét boek voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes. Het meest opvallende in deze achtste editie is een nieuw hoofdstuk over online marketingco...