Resultaten (48)
Salesvaardigheden / Druk 2 (e-book)
2016 || E-book via Bookshelf || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.
Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?
• brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij
• ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek
• handige voorbeeldvideo's van verk...
Strategische marketingplanning / Druk 7 (e-book)
theorie, technieken, toepassingen
2017 || E-book via Bookshelf || Karel Jan Alsem e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Strategische marketingplanning is uitgegroeid tot hét standaardwerk op het gebied van strategische marketing en het maken van een marketingplan. Je leert hoe je situatieanalyses uitvoert voor een merk en van daaruit een succesvol marketingplan ontwikkelt.
Waarom kiezen voor Strategische marketingplanning?
* Hét complete standaardwerk op het gebied van strategische marketing;
* perfecte combinatie van theorie en praktijk;
* toegankelijk, met een zeer heldere structuur.
In Strategische marketingp...
Zo organiseer je een event / Druk 4 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Zo organiseer je een event geeft in acht stappen aan hoe zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren. Het boek is geschikt voor ervaren en onervaren organisatoren van events. Per stap wordt allereerst informatie gegeven, waarna de student middels opdrachten aan het werk wordt gezet om actief zijn organisatievaardigheden te ontwikkelen.
De nieuwe editie is in opzet en vormgeving geheel herzien. Dat maakt het navigeren door het boek nog makkelijker. Nieuw is ook de projectmatige aa...
E-commerce & E-business / Druk 2 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce;
- koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk;
- nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving.
E-commerce & E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business bes...
Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B / Druk 7 (e-book)
2019 || E-book via Bookshelf || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;
- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen (2019);
- veel praktijkvoorbeelden en cases.
Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management.
In het boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de vers...
Consumentengedrag, de basis / Druk 6 (e-book)
2019 || E-book via Bookshelf || André Weber || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;
- praktijkgerichte benadering;
- te gebruiken in compacte modules.
Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consu...
Principes van marketing zonder MyLab / Druk 8 (e-book)
2021 || E-book via Bookshelf || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat ver...
Strategische marketingplanning / Druk 8 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Karel Jan Alsem || Noordhoff || met inkijkexemplaar
In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Iedere stap wordt geïllustreerd met praktische voorbeelden en een slotcase, daarnaast worden per stap handige tools gepresenteerd.
In deze achtste editie wordt digitale marketing volledig geïntegreerd in alle planningsstappen. Niet alleen online communicatie wordt behandeld, maar digitale ...
Basiskennis marketing / Druk 5 (e-book)
2016 || E-book via Bookshelf || Co Bliekendaal e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Basiskennis marketing is een uitstekende kennismaking met het vakgebied marketing. Het boek is volledig toegespitst op het NIMA-examen Basiskennis Marketing en uitermate geschikt voor eerstejaarsstudenten.
Waarom kiezen voor Basiskennis marketing?
* Sluit aan bij de eisen van het NIMA-examen Basiskennis Marketing;
* focust op de herkenbaarheid van de marketingtheorie in het werkveld;
* met handige online ondersteuning.
Het NIMA Basiskennis Marketing-examen biedt een voortreffelijke basis voor he...
Basisboek neuromarketing (e-book)
neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
2016 || E-book via Bookshelf || Eveline van Zeeland || Coutinho
Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beïnvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluisteren'. Maar neuromarketing is meer dan dat. Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Door neuro- onderzoek in te zetten kunnen marketing- en communicatieprofessionals consumentengedrag beter begrijpen, effectiever communiceren en succesvoller innovaties vermarkten.
Basisboek neuromarketing geeft een kritische en w...