Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenE-books (3)
Creativiteit Hoe?Zo! (e-book)
2012 || E-book (download) via Adobe (ePub) || Igor Byttebier || Lannoo
Origineel vormgegeven, volledig in kleur met vele illustraties en schema's. Een vernieuwend en inspirerend boek met de beste inzichten en tips om de creativiteit van jezelf en je organisatie beter te benutten. Verrassend efficiënte methodes, zowel voor het bedenken van nieuwe ideeën als voor het uitwerken ervan. Geïllustreerd met vele praktische voorbeelden Dit boek geeft de lezer een rondleiding in zijn eigen denken en helpt hem de eigen creativiteit te ontdekken. Ook wordt aandacht beste...
In de wolken (e-book)
Met Customer Delight Management naar gelukkigere klanten en medewerkers
2020 || E-book (download) via Adobe (ePub) || Peter van Welden || Lannoo || met inkijkexemplaar
WAAROM WILLEN KLANTEN ALTIJD KORTING EN ZIJN ZE TOCH NIET TROUW?
HOE MAAK JE VAN ELKE KLANT EEN WAARDEVOLLE AMBASSADEUR?
HOE ZORG JE ERVOOR DAT JE MEDEWERKERS EMOTIONEEL BETROKKEN ZIJN EN BLIJVEN?Je wilt dat je huidige klanten nog lang klant blijven. Je wilt dat ze zo enthousiast zijn dat ze je nieuwe klanten bezorgen, en dat je medewerkers zo positief zijn over hun job dat ze de beste nieuwe medewerkers aantrekken. Je wilt een tevredenheidsscore van 11 op 10 halen.In de wolken vertelt hoe je...
Omnichannel in retail (e-book)
het antwoord op e-commerce
2014 || E-book (download) via Adobe (ePub) || Gino Van Ossel || Lannoo || met inkijkexemplaar
Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant
Winnaar managementboek van het jaar
Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig. Toch rijzen er al snel verschillende vragen: Welke richting moet je concreet uit? Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen? En wat betekent dit voor de merkartikelfabr...