Zoekfilters
E-books (4)
Zo schrijf je een rapport (e-book)
2016 || E-book via Bookshelf || Wouter Schie van e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Dit boek leidt je in acht stappen eenvoudig en snel door het schrijfproces van een rapport heen. Het besteedt aandacht aan zowel het schrijven als het opmaken van rapporten.
Waarom kiezen voor Zo schrijf je een rapport?
* een handig achtstappenplan loodst je door het schrijfproces heen;
* sluit uitstekend aan op de onderwijs- en beroepspraktijk;
* ondersteunende website met sjablonen voor verschillende soorten rapporten.
Het achtstappenplan bestaat uit de volg...
Zo communiceer je schriftelijk (e-book)
2017 || E-book via Bookshelf || Inge Berg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Zo communiceer je schriftelijk leert je verschillende schriftelijke uitingen te maken voor je toekomstige werkveld. Daarnaast biedt het boek verdere verdieping met het beschrijven van de schriftelijke basisvaardigheden.
Waarom kiezen voor Zo communiceer je schriftelijk?
* Compact, maar breed toepasbaar;
* biedt flexibiliteit, naar behoefte kunnen in deel I beroepsproducten en deel II basisvaardigheden behandeld worden;
* met handige online ondersteuning.
Zo communiceer je schriftelijk bestaat...
Zo communiceer je mondeling (e-book)
2018 || E-book via Bookshelf || Wiljan Smit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Behandelt zowel de mondelinge beroeps- als basisvaardigheden;
studenten maken zich de vaardigheden eigen door te doen;
ontwikkeld door ervaren docenten in het hoger beroepsonderwijs.
Aankomende professionals moeten niet alleen vakbekwaam zijn, maar ook hun kennis goed over kunnen brengen. Vaardig (leren) communiceren is daarom een belangrijk onderdeel van iedere hbo-opleiding. Deze nieuwe uitgave, Zo communiceer je mondeling, onderscheidt zich van andere uitgaven door ...
Professionele bedrijfscommunicatie / Druk 7 (e-book)
handboek voor tekstschrijvers
2017 || E-book via Bookshelf || Herman Frijlink e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Professionele bedrijfscommunicatie is het standaardwerk voor studenten en (aankomende) professionals. Alle vormen van bedrijfscommunicatie komen aan bod: van direct mail tot jaarverslag, van persbericht tot ghostwriting, tot het effectieve gebruik van nieuwe media.
Waarom kiezen voor Professionele bedrijfscommunicatie?
* Behandelt de meest voorkomende vormen van bedrijfscommunicatie;
* door de modulaire opzet kan naar behoefte uit de tekstsoorten worden gekozen;
* ...