Studieboeken (4)

52,50
Levertijd: 7 werkdagen
met 5% korting 49,88
+
Bestel

De kern van ondernemen / Druk 1

ondernemen voor ZZP-ers

2020 || Paperback || Gerard Aaftink e.a. || De Wereld van de Ondernemer

Met het boek De kern van ondernemen bereidt de student zich voor op een eigen bedrijf. Stap voor stap werkt hij aan zijn ondernemerschap.

64,95
met 5% korting 61,70
+
Bestel

NU Commercieel Profielboek Evenementenorganisatie + online / Druk 1

2016 || Paperback || Noordhoff

Nu kiezen voor deze methode levert straks het beste studieresultaat!

NU Commercieel is onderdeel van een complete beroepsgerichte mbo methode voor de opleiding Marketing, Communicatie & Evenementen. NU Commercieel bestaat uit leerboeken met opdrachten en een online leeromgeving met veel extra oefenmateriaal.

Elk boek binnen deze methode kent dezelfde opbouw, met een sterk praktijkgerichte insteek. Door de vaste structuur met van talloze voorbeelden en reële beroepssituaties in de rubriek ‘...

39,60
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,62
+
Bestel

Starttaal 3F, deel A+B leerwerkboeken / Druk 2

2016 || Paperback || Egberdien Prins e.a. || Deviant, Uitgeverij || met inkijkexemplaar

STARTTAAL 3F is ontwikkeld voor mbo-studenten die een beroepsopleidende leerweg volgen en aan het einde van hun opleiding examen op 3F-niveau moeten doen. Starttaal combineert een cursorische aanpak met examentraining voor het centraal examen (CE) en de instellingsexamens (IE’s) Nederlands.

OPBOUW LEERWERKBOEK DEEL A

In Starttaal 3F leerwerkboek deel A oefent de student met de taalvaardigheden lezen, luisteren, taalverzorging, schrijven, spreken en gesprekken voeren. De student past deze ta...

75,95
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

International Marketing & Export Management / 8th edition

2016 || Paperback || Gerald Albaum || Pearson

Albaum, Duerr & Josiassen, International Marketing and Export Management, 8e International Marketing and Export Management 8e offers an accessible state-of-the-art text in international marketing. The book covers the evolving internationally competitive landscape that almost all firms and consumers find themselves acting in today. Consumers because they often make consumption choices where there are international options, and firms because they either compete internationally or have internati...