Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)
Uitgever
Noordhoff (2)

Studieboeken (3)

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

54,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 52,20
+
Bestel

Dit is onderzoek! / Druk 3

2019 || Hardcover || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke en enthousiasmerende gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;

- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;

- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.

Dit is onderzoek! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachte...

50,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,98
+
Bestel

Gezondheidsvoorlichting en gedragsverandering / Druk 10

Een planmatige aanpak

2022 || Paperback || Johannes Brug e.a. || Koninklijke Van Gorcum || met inkijkexemplaar

Wat is gezond gedrag en hoe bepaal je dat?

Waarom eten mensen in Nederland te weinig groente en fruit?

Hoe bevorder je dat mensen vaak genoeg en goed genoeg hun handen wassen om overdracht van infecties te voorkomen?

Hoe maak je een programma om jongeren meer te laten bewegen?

Hoe zorg je ervoor dat dat programma ook daadwerkelijk gebruikt wordt?

En hoe bepaal je of een campagne tegen overgewicht effect heeft gehad?

Ongezond en onveilig gedrag, zoals roken, te weinig bewegen, te veel ete...