Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
Services Marketing / 4th edition
Integrating Customer Focus Across the Firm
2020 || Paperback || Alan Wilson e.a. || McGraw-Hill
Successful businesses recognize that the development of strong customer relationships through quality service (and services) as well as implementing service strategies for competitive advantage are key to their success. In its fourth European edition, Services Marketing: Integrating Customer Focus across the Firm provides full coverage of the foundations of services marketing, placing the distinctive Gaps model at the center of this approach. The new edition draws on the most recent research,...
Social Media To Go!
De basis van social media
2020 || Paperback || Corné Dijkmans e.a. || WebEdu B.V.
Vierde geheel herziene druk.
Een boek over de commerciële inzet van social media? Alles daarover is toch al online te vinden; wat voegt een boek daar aan toe? Veel kennis is inderdaad online beschikbaar, maar juist in deze tijd van snelle digitale veranderingen geeft een boek zoals dit houvast. Het onderscheidt de hoofd- van de bijzaken in één overzichtelijk geheel, zonder door te veel details en zijwegen te worden afgeleid. Dit boek biedt alle praktische en direct toepasbare kennis die je...