Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
morgen verzonden
Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1
Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen
2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'
Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.
Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...
morgen verzonden
Beroep op onderzoek / Druk 2
van doelgerichte onderzoeksopzet tot toepasbare conclusie
2014 || Paperback || Joep Brinkman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
* Overzicht van het volledige kwantitatieve onderzoekspectrum;
* geschikt voor een heterogene groep zonder voorkennis;
* toegankelijk, aansprekend en praktijkgericht.
Een bijzonder toegankelijk studieboek dat studenten laat kennis maken met de belangrijkste aspecten van kwantitatief onderzoek. Beroep op onderzoek gidst hen met talloze praktijkvoorbeelden langs het hele kwantitatieve onderzoekspectrum: van probleemstelling via het vergaren van gegevens tot analyse en rapportage. Er is geen spe...