Zoekfilters
Studieboeken (5)
morgen verzonden
Nederlands in gang / Druk 3
Methode Nederlands voor hoogopgeleide anderstaligen
2019 || Paperback || Berna de Boer e.a. || Coutinho || ook als eBook
Nederlands in gang is een beginnersmethode Nederlands voor hoogopgeleide anderstaligen. De cursist leert snel in het Nederlands te communiceren en de essentie van teksten te begrijpen. In deze communicatieve totaalmethode ligt het accent op het taalgebruik in het dagelijks leven van hoogopgeleide studerende of werkende volwassenen. Nederlands in gang brengt de cursist naar niveau A2 van het Europees Referentie Kader (ERK).
In achttien hoofdstukken legt de beginnende cursist op een afwisselend...
morgen verzonden
Bitácora 4 Nueva Edición – Cuaderno de ejercicios + MP3
Curso de Español
2019 || Paperback || Neus Sans Baulenas || Uitgeverij Talenland B.V.
Bitácora 4 nueva edición is een moderne en innovatieve methode die de mogelijkheid biedt om op een duidelijke en gemakkelijke wijze op drie verschillende onderdelen tegelijk vooruitgang te boeken: de woordenschatverwerving, het actieve taalgebruik en de ontwikkeling van het zelfstandig taalgebruik. Het werkboek bevat:Ongeveer 40 oefeningen per hoofdstuk gericht op het eigen maken en verdiepen van de verschillende onderdelen van het tekstboek. Oefeningen om zelf aan de slag te gaan, maar ook...
morgen verzonden
Aula Internacional 2 alumnos Plus Premium edición Talenland
Leergang spaans
2019 || Paperback || J. Corpas e.a. || Uitgeverij Talenland B.V.
El manual más usado en todo el mundo actualizado para ser aún más flexible y completo
Puntos fuertes:
Nueva edición de Aula internacional: un manual compacto (Libro del alumno, Cuaderno de ejercicios y resumen gramatical en un mismo volumen) actualizado gracias a la revisión de usuarios de todo el mundo
Conserva sus rasgos distintivos: uso intuitivo; propuestas efectivas y motivadoras, y un
Se amplía la sección Explorar y reflexionar, con nuevas actividades de observación de la le...
Consumer Behavior / 12th edition
Global edition
2019 || Paperback || Leon G. Schiffman e.a. || Pearson
For undergraduate and graduate courses in consumer behaviour. Consumer Behavior, 12th Edition explores how the examination and application of consumer behaviour is central to the planning, development, and implementation of successful marketing strategies. With an emphasis on developing a variety of useful skills, this text prepares students for careers in brand management, advertising, and consumer research.
The 12th Edition has been significantly updated to address contemporary trends and i...
Challenges of the Developing World / 9th edition
2019 || Paperback || Howard Handelman e.a. || Rowman & Littlefield
The updated ninth edition of Challenges of the Developing World examines political, social, and economic development in the diverse countries of Africa, Asia, the Middle East, and Latin America. In doing so, it explores the political economy of policymaking, investigates the uncertain dynamics of democratization, highlights the impact of ethnic and religious tensions on developing countries, and looks at revolution and military intervention in politics. Key issues such as the environment, sus...