Studieboeken (6)

37,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Innovation and Collaboration in the Digital Era

2021 || Paperback || Jara Pascual || De Gruyter

Innovation and Collaboration in the Digital Era provides a holistic approach to collaborative innovation, innovation management and innovation leadership. It is full of practical advice and includes 34 interviews with high-level politicians, innovation industry leaders, academics and entrepreneurs discussing the reality of innovation and how to create change for a positive impact. Many quotes are included from researchers and practitioners in the innovation field who have participated as gues...

16,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Tiny Habits

The Small Changes That Change Everything

2022 || Paperback || BJ Fogg || HarperCollins

New York Times Bestseller | A habit expert from Stanford University shares his breakthrough method for building habits quickly and easily. With Tiny Habits youll increase productivity by tapping into positive emotions to create a happier and healthier life. Dr.

Foggs new and extremely practical method picks up where Atomic Habits left off.

There are many great books on the topic [of habits]: The Power of Habit, Atomic Habits, but this offers the most comprehensive, practical, simple, and comp...

38,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Basisboek Interviewen / Druk 5

Handleiding voor het voorbereiden en afnemen van interwiews

2021 || Paperback || B. Baarda e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Breed inzetbaar, voor uiteenlopende gesprekken en onderwerpen;

- voorkennis niet noodzakelijk;

- praktijkgericht, met veel opdrachten.

Het Basisboek Interviewen leert studenten stapsgewijs interviews opzetten en kritisch kijken naar de eigen interviewvaardigheden. Het gaat zowel in op de voorbereiding als op het afnemen van interviews.

De vele, aansprekende opdrachten maken het mogelijk om zelfstandig aan de slag te gaan met het Basisboek Interviewen. Dankzij het aanvullende materiaal en e...

26,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 25,18
+
Bestel

Basisboek schrijven voor media / Druk 1

Van journalistieke content tot infotainment

2021 || Paperback || Wouter Janssen || Coutinho || ook als eBook

Voor een goed geschreven boodschap bestaat altijd publiek. Wat een tekst goed maakt, hangt vooral af van de specifieke context waarin en waarvoor de tekst is geschreven. Basisboek schrijven voor media biedt studenten alle nodige handvatten om in elke situatie de juiste keuzes te maken.

Het boek concentreert zich op de belangrijkste vragen die je als schrijver moet stellen en de mogelijkheden die dat oplevert. De auteur behandelt genres als nieuwsberichten, interviews en reportages aan de hand...

82,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 78,80
+
Bestel

Marketingcommunicatie in 14 stappen / Druk 2

2021 || Paperback || Guy van Liemt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Heldere weergave van relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategie;

- behandelt nieuwste inzichten en modellen;

- geïntegreerde benadering van on- en offline.

Marketingcommunicatie in 14 stappen maakt glashelder welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie. Daarbij komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding op de beroepspra...

12,69
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

Nudge

The Final Edition

2021 || Paperback || Richard H. Thaler e.a. || Penguin

*Once again a New York Times bestseller! First the original edition, and now the new Final Edition* An essential new edition revised and updated from cover to cover of one of the most important books of the last two decades, by Nobel Prize winner Richard H. Thaler and Cass R. Sunstein More than 2 million copies sold Since the original publication of Nudge more than a decade ago, the title has entered the vocabulary of businesspeople, policy makers, engaged citizens, and consumers everywhere. ...