Studieboeken (18)

72,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 68,88
+
Bestel

Consumentengedrag, de basis / Druk 7

2022 || Paperback || André Weber || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;

- praktijkgerichte benadering;

- te gebruiken in compacte modules.

Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties.

In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consu...

34,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Zo organiseer je een event / Druk 4

2020 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

* Geeft een projectmatig stappenplan om zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren;

* biedt achtergrondinformatie voor ervaren en onervaren organisatoren;

* geheel hernieuwde versie waardoor navigeren door het boek nog makkelijker is.

Zo organiseer je een event geeft in acht stappen aan hoe zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren. Het boek is geschikt voor ervaren en onervaren organisatoren van events. Per stap wordt allereerst informatie gegeven, waarna de studen...

56,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 54,10
+
Bestel

Copy & Concept / Druk 7

2022 || Paperback || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;

bevat een goede balans tussen theorie en praktijkcases van topbureaus;

schitterend vormgegeven met beelden van succesvolle campagnes.

Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting.

Sinds het verschijnen van de eerste e...

42,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,38
+
Bestel

Marketing Design met Customer Journey Mapping / Druk 1

2022 || Paperback || Eveline van Zeeland || Boom || met inkijkexemplaar

Dit is Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking. Dit boek legt zowel de nadruk op de analyse als op het ontwerpen van praktijkoplossingen en op de actiepunten die daarop een vervolg moeten vormen. Niet alleen analyse dus, maar vooral ook design. Juist in dat design zit de essentie van marketing.

Marketing gaat niet over het begrijpen van je klanten, maar over het ontwerpen van creatieve oplossingen voor je klanten. Natuurlijk moet je, om goed t...

42,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

34,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 32,54
+
Bestel

Beter in rapporteren / Druk 3

2022 || Paperback || Manon Rundervoort e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Beter in rapporteren helpt studenten om betere zakelijke teksten te schrijven. Het boek behandelt o.a. het schrijven van rapporten, papers, verslagen en scripties. De korte paragrafen, praktijkgerichte voorbeelden en bijbehorende website met oefeningen en feedback maken dit boek tot een echte hulp voor studenten.

Auteurs Eric Tiggeler en Manon Rundervoort behandelen in negen hoofstukken alle relevante onderwerpen rondom het schrijven van een goed rapport. Stapsgewijs nemen de auteurs de stude...

41,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 39,43
+
Bestel

Inleiding organisatiekunde / Druk 7

2021 || Paperback || Loek ten Berge e.a. || Coutinho || ook als eBook

Inleiding organisatiekunde geeft een kernachtig overzicht van het vakgebied organisatiekunde. In het boek staat het 7S-model van McKinsey centraal: strategy, structure, systems, staff, skills, style en shared values. In elk hoofdstuk wordt een S-begrip uitgelegd aan de hand van actuele praktijkvoorbeelden en uitgebreid casusmateriaal. De verbanden tussen de begrippen worden in de slotparagraaf van elk hoofdstuk expliciet gemaakt. Daarnaast komen organisatiekunde in historisch perspectief en ...

37,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 35,63
+
Bestel

De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame

Heruitgave

2022 || Paperback || Marc Andrews e.a. || Maven Publishing || met inkijkexemplaar

We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen...

24,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Hidden Persuasion

33 psychological influence techniques in advertising

2019 || Paperback || Marc Andrews e.a. || BIS Publishers || met inkijkexemplaar

Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn and act. Some are more successful than others in influencing our behavior and choices. What is the secret power of these messages? How do they succeed in changing our behavior?

This book analyzes advertising beyond the persuasive power of the imagery itself. It explains the psychology behind 33 effective influence techniques in visual persuasion and how to apply them.

The techniques ...

49,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 47,03
+
Bestel

Research.This is it! / Druk 3

2020 || Paperback || D.B. Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Engelse gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;

- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;

- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.

This is research! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachten. Bijzonder handig zijn de...