Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)
Taal
Nederlands (2)
Verschijningsjaar
2019 (2)

Studieboeken (3)

54,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 52,20
+
Bestel

Dit is onderzoek! / Druk 3

2019 || Hardcover || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke en enthousiasmerende gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;

- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;

- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.

Dit is onderzoek! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachte...

62,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Supply Chain Management / 7th edition

Strategy, Planning, and Operation

2019 || Paperback || Sunil Chopra || Pearson || ook als eBook

For MBA, engineering master, or senior-level undergraduate courses in supply chain management. A strategic framework for understanding supply chain managementSupply Chain Management introduces high-level strategy and concepts while giving students the practical tools necessary to solve supply chain problems. Using a strategic framework, students are guided through all of the key drivers of supply chain performance, including facilities, inventory, transportation, information, sourcing, and pr...

50,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 48,40
+
Bestel

Operationeel management in de dienstverlening met MyLab / Druk 5

2022 || Paperback || Joyce Walstra || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht van het vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management en legt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenende organisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening altijd centraal staat.

Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aa...