Zoekfilters

Taal
Nederlands (2)

Studieboeken (3)

74,95
Levertijd: 7 werkdagen
+
Bestel

International Handbook Of Survey Methodology

2008 || Hardcover || de Leeuw || Routledge Academic

Taking into account both traditional and emerging modes, this comprehensive new Handbook covers all major methodological and statistical issues in designing and analyzing surveys. With contributions from the world's leading survey methodologists and statisticians, this invaluable new resource provides guidance on collecting survey data and creating meaningful results. Featuring examples from a variety of countries, the book reviews such things as how to deal with sample designs, write survey ...

47,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 45,13
+
Bestel

Jubileum boek Service Management

van de professionele schoonmaak

2019 || Hardcover || Henk Hogewoning || Vakmedianet

Veertig jaar Service Management is veertig jaar inhoud over verleden, heden en toekomst van de professionele schoonmaak.

Dat is dan ook precies waar dit boek over gaat.

Waar komen we vandaan, hoe zitten we in elkaar en wat mogen we verwachten? Waarbij het verrassend is om te zien hoe grote schoonmaakbedrijven ooit ook zijn begonnen als eenmanszaak met een emmer, een ladder en het nodige sop. En dat het mkb nog steeds dé motor van de schoonmaakbranche is. Maar er komt meer voorbij in dit un...

32,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,88
+
Bestel

Retail is mensenwerk

Hoe stenen winkels winnen; een handleiding

2023 || Hardcover || Hans van Tellingen || Pumbo.nl B.V.

Retail is mensenwerk en stenen winkels winnen. Maar hoe doen zij dat? Dit boek biedt, als handleiding, de antwoorden. Het is het derde deel van de trilogie ‘Stenen Winkels Winnen’, na de succesvolle uitgaven ‘#WatNouEindeVanWinkels’ (2016) en ‘Waarom Stenen Winkels Winnen’ (2018).

Een greep uit de onderwerpen:

• Omzet en marktaandeel stenen winkels nemen toe. Het belang van thuiswinkelen neemt af. De retailleegstand daalt. Heeft transformeren wel zin?

• Marketing, beleving en h...