Zoekfilters

Uitgever
Edufocus (2)
Taal
Nederlands (3)

Studieboeken (5)

41,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 38,95
+
Bestel

Online Marketing voor het MBO - 10e editie

10e editie

2024 || Hardcover || Tim Gorter e.a. || Edufocus

24,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

La Magia Del Marketing

cómo produje 7 mil milliones de vistas, 50 milliones de seguidores en redes sociales y $250,000,000 en ingresos anuales ¡sin publicidad pagada!

2024 || Hardcover || Manuel Suarez || NaturalSlim B.V.

¿Promete este libro convertirte a ti y a tu marca en una sensación de la noche a la mañana con millones de seguidores y una fortuna instantánea?

No.

¿Es una guía que ofrece una ‘fórmula mágica’; que eliminará; todo esfuerzo en tu camino hacia el éxito?

¿Pero proporcionará este libro un plan detallado, paso a paso, diseñado específicamente para ayudar a dueños de negocios, emprendedores y aquellos apasionados por sus artesanías a construir marcas sostenibles y rentables que...

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

The Athlete Brand Book

2024 || Hardcover || Thomas van Schaik || Arko Sports Media BV

Discover “The Athlete Brand Book” by Thomas van Schaik Build a better brand. Boost your independence, influence, income, and impact.

Whether you’re an athlete, an agent, a sponsor, an administrator, or a sports marketing student, "The Athlete Brand Book" is your essential guide to mastering athlete branding in today’s brand-driven, athlete-centric, and data-powered sports industry.

Authored by Thomas van Schaik, with over 25 years of experience working with some of the world's best at...

32,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 31,30
+
Bestel

De CX Travel Guide / Druk 2 (Heruitgave)

Avontuurlijk handboek om aan de slag te gaan met customer experience

2024 || Hardcover || Nienke Bloem e.a. || Eburon

ransformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving (Customer Experience of CX) maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij!

De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de slag met customer experience (CX) door te starten met denken, delen of doen? Welk pad naar succes hoort daarbij? Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega’s net zo enthousi...

32,50
Levertijd: 5 werkdagen
met 5% korting 30,88
+
Bestel

Basis marketing voor het MBO 2e editie

MBO student op niveau 3 en 4

2024 || Hardcover || Tim Gorter e.a. || Edufocus

De lesmethode “Basis Marketing voor het MBO, 2e editie” behandelt alle belangrijke aspecten van de moderne marketing zoals deze zich vanaf de jaren 60 heeft ontwikkeld. De methode is sterk praktijkgericht en zeer toegankelijk voor de MBO student op niveau 3 en 4. De verworven kennis uit dit lesmateriaal kan direct worden ingezet!