Studieboeken (5)
maandag verzonden
De Online Marketing Tornado
Blauwdruk voor een wervelende online business
2021 || Paperback || Tonny Loorbach e.a. || IMU BV || met inkijkexemplaar
“Een belachelijk compleet en no-nonsense stappenplan voor meer bezoekers, leads, klanten, fans en ambassadeurs via het internet.”
Het internet biedt kansen in overvloed, maar hoe voorkom je dat je als ondernemer verzuipt in alle mogelijkheden? Hoe verzeker je jezelf van de meest effectieve online strategie en een onverstoorbare focus? Hoe tover je jouw website om tot een ware bezoekersmagneet en een volautomatische marketingmachine voor je business? Juist, met dit boek.
Ben jij klaar voor...
maandag verzonden
Omgaan met Event Disruptie
Handvatten voor online & hybride eventmanagement
2020 || Paperback || Lenny Klaassen || Vakmedianet
OMGAAN MET EVENT DISRUPTIE
De wereld staat op zijn kop. De gevolgen van het coronavirus zijn wereldwijd groot, maar voor de realisatie van evenementen zijn ze gigantisch. Live-ontmoetingen kunnen voorlopig niet plaatsvinden op de manier zoals we die gewend waren. En dat terwijl de behoefte aan kennisdeling, contact, relatiebinding, netwerken en beleving enorm is.
Maar ook als we weer ‘mogen’, is het nog maar de vraag in welke mate en in welke vormen we impactvolle belevenissen weer ‘on...
maandag verzonden
E-commerce & E-business / Druk 2
2020 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce;
- koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk;
- nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving.
E-commerce & E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business beschrijft hoe organisaties...
maandag verzonden
Marketing in de nieuwe economie / Druk 1
Handleiding voor het creëren van échte waarde
2020 || Paperback || Marco Kuijten || Point
Vraag jij jezelf weleens af hoe opvattingen over de economie het werk van de marketeer beïnvloeden? Wie in de maatschappij en de politiek rondkijkt, ziet iets opvallends: onze honderd jaar oude ideeën over de economie zijn aan het veranderen. Aannames over de economie worden ter discussie gesteld.
Kan onze economie wel onbeperkt blijven groeien?
Draagt onze economie wel voldoende bij aan een groei in welzijn?
Profiteert iedereen voldoende van de groei in welvaart?
In Marketing in de nieuwe ...
maandag verzonden
Handboek creatieve marketingwerkvormen / Druk 1
Een gids voor interactieve marketingsessies
2020 || Paperback || Tom Spanjaard e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Uniek boek in de marketingliteratuur;
- direct toepasbaar door de verbinding onderwijs en ondernemen;
- leert creatieve competenties voor in de beroepspraktijk.
Handboek creatieve marketingwerkvormen is een praktische handleiding voor studenten en (young) professionals die middels interactieve marketingwerkvormen hun marketingkwaliteiten willen verbeteren. In dit boek worden de meest gebruikte modellen in de marketing gekoppeld aan een opzet voor een concrete interactieve marketingsessie.
P...