Studieboeken (4)

31,70
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,12
+
Bestel

Je klant, een diamant?

24 briljante tips om dankzij en samen met jouw klant te schitteren

2021 || Paperback || Pieter De Smet || Acco || met inkijkexemplaar

Pieter De Smet houdt zich al meer dan 35 jaar actief bezig met strategieën en tactieken ontwikkelen in functie van het volgende objectief: hoe als onderneming het meest rendabel (samen)werken met leveranciers, klanten en andere business-partners? Zijn inspiratie haalt hij onder andere uit contacten als consultant en coach/trainer van tientallen ondernemingen in allerhande bedrijfssectoren. Hij is docent aan de hogeschool Vives en rechter in ondernemingszaken in de Ondernemingsrechtbank te Ge...

68,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

New Ways of Organizing

Alternatives to Bureaucracy

2020 || Paperback || Herman Kuipers e.a. || Acco

This book is about integral organizing. Organizations face major challenges in terms of innovation, customer

focus, flexibility, productivity, and finding and retaining talent. Technical innovations in and of themselves can

only address such challenges to a limited extent. Attention to culture and behaviour, in and of itself, also has its

limitations. Social innovation relates to the integral development and renewal of the organisation. Many organizations,

however, are based on persistent bur...

38,20
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 36,29
+
Bestel

Verkopen is meer dan een werkwoord

rendabel verkopen zonder zelf verkocht te zijn

2017 || Paperback || Pieter De Smet || Acco

64,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 61,51
+
Bestel

Het nieuwe organiseren / Druk 2 (Heruitgave)

Alternatieven voor de bureaucratie

2018 || Paperback || Herman Kuipers e.a. || Acco || met inkijkexemplaar

Dit boek gaat over integraal organiseren. Organisaties staan tegenwoordig voor grote uitdagingen op het

terrein van innovatie, klantgerichtheid, flexibiliteit, productiviteitsverhoging en het vinden en behouden van

talent. Eenzijdige technische innovaties kunnen daar slechts beperkt aan bijdragen. Ook eenzijdige aandacht

voor cultuur en gedrag kent zijn beperkingen. Sociale innovatie heeft betrekking op integrale ontwikkeling en

vernieuwing van de arbeidsorganisatie. Veel organisaties zijn ge...