Zoekfilters
Studieboeken (3)
Professioneel inkopen / Druk 7
2025 || Paperback || Kees Gelderman e.a. || Noordhoff
• Compleet overzicht van alle relevante aspecten van inkoop;
• gerichte aandacht voor duurzaamheid, digitalisering en alternatieve aanbestedingsvormen;
• veel praktijkvoorbeelden die de theorie verduidelijken.
Professioneel inkopen biedt een complete en toegankelijke beschrijving van de belangrijkste aspecten van inkopen. Dit boek biedt niet alleen een overzicht van de inkoopproblematiek, maar laat ook zien welke modellen en factoren daarop van invloed zijn.
Wat kun je verwachten?
Drie...
morgen verzonden
Professioneel inkopen / Druk 6
2021 || Paperback || Kees Gelderman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Compleet overzicht van alle relevante aspecten van inkopen;
- aandacht voor duurzaamheid, digitalisering en alternatieve vormen van aanbesteding;
- veel praktijkvoorbeelden die de theorie illustreren.
Professioneel inkopen biedt een complete en toegankelijke beschrijving van de belangrijkste aspecten van inkopen. Het boek geeft een overzicht van de inkoopproblematiek en laat zien welke modellen en factoren daarop van invloed zijn.
Het boek is opgebouwd uit drie delen. Het eerste deel beschr...
morgen verzonden
Business marketing / Druk 7
2022 || Paperback || Kees Gelderman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Combineert traditionele kennis van business marketing met nieuwe trends en ontwikkelingen in o.a. online marketing;
- uitgebreid, praktijkgericht en overzichtelijk;
- met veel extra online ondersteuning.
Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de nieuwste inzichten op het gebied van online marketing. Thema’s die daarbij worden behandeld ...