Zoekfilters

Uitgever
Boom (2)
Verschijningsvorm
Paperback (2)

Studieboeken (3)

32,50
Leverbaar vanaf 25 juni 2025
met 5% korting 30,88
+
Bestel

Excellente HR

9 ½ bouwsteen voor HR-organisaties met impact

2025 || Paperback || Eric Mooijman || Boom

Maatschappelijke ontwikkelingen stellen HR-organisaties voor grote uitdagingen. Het wordt steeds lastiger om medewerkers te werven, te binden en te boeien. Tegelijk moeten HR-afdelingen óók nog aantoonbare bijdragen leveren aan de duurzaamheidsagenda en aan de strategische koers en doelen van de organisatie.

HR-organisaties kunnen daarom niet meer volstaan met matige processen en ouderwetse systemen. Van HR- afdelingen wordt excellente dienstverlening verwacht in de vorm van int...

40,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 38,90
+
Bestel

De complete consultant

Succesvol adviseren in de 21e digitale eeuw

2021 || Paperback || Eric Mooijman || Boom

Er is sprake van een heuse disruptie in de consultingpraktijk. Klanten worden veeleisender en organisaties complexer, wat vraagt om meer specialisatie. Daarnaast heeft digitale technologie ook haar intrede gedaan in het consultingproces en zijn de verdienmodellen aan het veranderen. Dit boek is voor iedere consultant die tijdig op al deze veranderingen wil inhaken.

De complete consultant introduceert een model dat focust op disrupties in de consultingmarkt. De auteur besteedt aandacht aan mar...

61,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 58,85
+
Bestel

Handboek Leren en Ontwikkelen in organisaties / Druk 5

2018 || Hardcover || Eric Mooijman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Compleet overzicht van de kennis op het gebied van leren en ontwikkelen binnen organisaties;

- focust op de maatschappelijke veranderingen in de 21e eeuw;

- veel aandacht voor digitaal leren en leertechnologie.

Handboek Leren en Ontwikkelen in organisaties is de geheel herziene uitgave van het bekende handboek Strategisch Opleiden en Leren in organisaties. In deze nieuwe editie staan de uitdagingen van 21e-eeuwse organisaties centraal: medewerkers langdurig inzetbaar maken en houden, evenal...