Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Hogeschool Utrecht (3)

Voor de HBO-docent (3)

Een overzicht van literatuur dat relevant is voor docenten binnen het hoger onderwijs.

6,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 6,60
+
Bestel

De APA-richtlijnen uitgelegd / 3e herziene editie

Een praktische handleiding voor bronvermelding in het hoger onderwijs

2021 || Paperback || Werkgroep APA || SURF

Voor bronvermelding worden op veel hogescholen en universiteiten de APA-richtlijnen toegepast. Omdat een Nederlandse handleiding ontbrak is in 2017 De APA-richtlijnen uitgelegd uitgebracht, een door de Werkgroep APA samengestelde handleiding gebaseerd op de Amerikaanse richtlijnen. Nadat in 2020 de 7e editie van de Publication manual of the American Psychological Association is verschenen, waarbij enkele richtlijnen zijn herzien, ontstond de noodzaak ook De APA-richtlijnen uitgelegd aan te pa...

26,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 25,64
+
Bestel

Ontwikkel je mindset

Progressiegericht aan het werk

2016 || Paperback || Gwenda Schlundt Bodien || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Mensen boeken graag betekenisvolle progressie. Als ze vooruitkomen met iets wat ze interessant en belangrijk vinden, dan floreren ze. Dan raken ze niet uitgeput, ook al werken ze nog zo hard. Dan voelen ze zich energiek, ook al is dat wat ze doen nog zo moeilijk. Maar daarvoor is wel de juiste mindset nodig. Want de manier waarop u tegen dingen aankijkt, bepaalt uiteindelijk hoe succesvol u bent. In dit boek laat Gwenda Schlundt Bodien zien hoe u uw mindset kunt ontwikkelen. Zodat u betekenis...

65,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 62,23
+
Bestel

Handboek oplossingsgericht werken in het onderwijs / Druk 3

2014 || Paperback || Louis Caufmann e.a. || Boom

Handboek oplossingsgericht werken in het onderwijs biedt een grondige inleiding in het oplossingsgerichte denken. Besproken wordt hoe je in willekeurig welke onderwijspositie zo te werk kunt gaan dat je je laat sturen door de oplossing in plaats van het probleem. Het boek bestaat uit vier onafhankelijk van elkaar te lezen delen: het oplossingsgerichte denkkader, het werkveld van het onderwijs als geheel, het instrumentarium en het 'doen en laten' in leidinggeven, middenmanagement, onderwijzen...