Zoekfilters
Studieboeken (4)
Bodemsignalen Grasland
Praktijkgids voor bodemmanagement op melkveebedrijven
2019 || Paperback || Nick van Eekeren e.a. || Roodbont
“Steek je kop niet in het zand, maar kijk wel vaker onder de graszode”
De grasproductie van eigen land is sterk bepalend voor het bedrijfsrendement in de melkveehouderij. Grond is het duurste productiemiddel op het bedrijf. Maar wat weet je ervan? Vaak ken je de productiecijfers van een koe tot 2 cijfers achter de komma, maar weet je ook het organisch stofgehalte van je grasland? In de kringloop op een melkveebedrijf vind je de grote invloed van de bodembenutting van nutriënten terug. Me...
De effectieve projectgroep / Druk 4
2019 || Paperback || Klaas Schermer || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Studenten in het hoger onderwijs werken vaak in projectgroepen. Zo leren ze op professionele wijze samen te werken, activiteiten te plannen, problemen te analyseren en oplossingen te bedenken. De effectieve projectgroep is een beknopte en overzichtelijke handreiking voor studenten die in projectgroepen samenwerken. Het boek richt zich rechtstreeks tot studenten en geeft nuttige tips om het project gezamenlijk tot een goed einde te brengen. Het bevat tal van voorbeelden van docenten en student...
Veiligheid in het laboratorium / Druk 6
2019 || Paperback || H. Kramers-Pals e.a. || Syntax Media || met inkijkexemplaar
deze nieuwe druk is de wet- en regelgeving aangepast aan de actuele stand van zaken. Dit leerboek beoogt het onderwijs in veiligheid te ondersteunen en besteedt veel aandacht aan een didactisch verantwoorde opzet. De aangeboden informatie is duidelijk gestructureerd en biedt mogelijkheden tot actieve verwerking en zelfcontrole aan de hand van vragen en opdrachten. Het boek is ook in de beroepspraktijk uitstekend bruikbaar.
Hoofdstuk 1 tot en met 3 gaan in op algemene veiligheidskennis waarov...
Marketing / 3rd European edition
Real People, Real Decisions
2019 || Paperback || Michael Solomon e.a. || Pearson
Marketing: Real People, Real Decisions is the only text to introduce marketing from the perspective of real people who make real marketing decisions at leading companies everyday. Timely, relevant, and dynamic, this reader-friendly text shows students how marketing concepts are implemented, and what they really mean in the marketplace. With this book, the authors show how marketing can come alive when practiced by real people who make real choices.
The 3rd European Edition presents more infor...