Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
Zo maak je een marketingplan
2008 || Paperback || Frank de Groot e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De serie Zo maak je een plan ondersteunt studenten bij het maken van beroepsproducten. Het is daarmee een ideale praktische aanvulling op de bestaande literatuur, maar vervangt deze niet. Zowel de compacte boekjes als de websites geven studenten concrete instrumenten in handen voor het maken van beroepsproducten. Volgens een vast format met voorbeeldmodellen, oefeningen en korte casuïstiek kunnen studenten zelfstandig aan de slag.
Clean Code / 1st edition
A Handbook of Agile Software Craftsmanship
2008 || Paperback || Robert Martin || Pearson
Even bad code can function. But if code isn't clean, it can bring a development organization to its knees. Every year, countless hours and significant resources are lost because of poorly written code.
But it doesn't have to be that way. Noted software expert Robert C. Martin presents a revolutionary paradigm with Clean Code: A Handbook of Agile Software Craftsmanship.
Martin has teamed up with his colleagues from Object Mentor to distill their best agile practice of cleaning code "on the fly...