Studieboeken (4)
De 9 stappen van lobby
2022 || Paperback || Annemarie Gehrels || Boekengilde B.V.
"De 9 stappen van lobby" helpt mensen en organisaties om (beter) te lobbyen.
Dit boek vertelt wat lobby precies is, wat erbij komt kijken, onder welke omstandigheden het een goed instrument is voor je organisatie en hoe je je eigen lobbystrategie kunt ontwikkelen. In een vlotte stijl word je door de 9 stappen geleid. Elke stap bevat theorie en opdrachten die je helpen je strategie te bepalen. Anekdotes uit de lobbypraktijk zorgen voor levendige voorbeelden die dit inzichtelijke en aanspreken...
Verbindende e-mailmarketing
Alles over het versturen van een succesvolle nieuwsbrief
2022 || Paperback || Judith Hompe || Boekengilde B.V.
alles over het versturen van een succesvolle nieuwsbrief.
In dit prettig leesbare boek vind je veel tips om het versturen van je nieuwsbrieven weer leuk te maken. Je ontdekt hoe je meer abonnees krijgt, hoe je ze kunt boeien en binden en hoe je een prettige verbinding met ze aangaat. Uiteraard kan e-mailmarketing niet zonder een website en social media en over je openingspercentages is ook genoeg te vertellen. Een boek dat thuishoort op het bureau van elke zzp-er en de marketing afdeling van ...
Van modaal naar kapitaal
Het boek dat ik 10 jaar geleden had moeten schrijven en jij 10 jaar geleden had moeten lezen
2023 || Paperback || Julien Angelo Francesco Straathof || Boekengilde B.V. || met inkijkexemplaar
Hier niks over mij, maar alles over jou!
Het zou zonde zijn als je de rest van jouw verdere leven steeds de verkeerde keuzes maakt op het gebied van geld, gezondheid en geluk.
Zou je jou tijd graag willen besteden aan dingen die jij leuk en belangrijk vindt? Sommige mensen krijgen dit genoegen met hun werk, maar de meeste niet… Sta je elke maand weer met smart te wachten tot het loon gestort wordt? Kom jij elke maand geld tekort of vind je dat jij te veel uren per week werkt? Dit boek gee...
The Good, The Bad, and The Emoji
Mastering the Art of Review Data
2023 || Paperback || Menno Beker e.a. || Boekengilde B.V. || met inkijkexemplaar
'The Good, The Bad, and The Emoji: Mastering the Art of Review Data', delves into the fast-paced, interconnected world of online reviews. Discover the power of customer feedback as it shapes consumer behavior, builds trust, and determines product success. Navigate the complex landscape of customer feedback with a comprehensive guide to then sources, analysis, and applications of review data. A must-read for any marketer aiming to master the digital age.
Market sentiments play an essential rol...