Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
maandag verzonden
Exportmanagement / Druk 7
exporteren en internationaliseren
2016 || Hardcover || Hans Veldman || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het succes van exporteren en internationaliseren is direct afhankelijk van kennis, kunde, inzicht, ervaring en samenwerking van allen die bij het proces betrokken zijn.Exportmanagement geeft een compleet overzicht van dit multidisciplinaire vakgebied.
Waarom kiezen voor Exportmanagement?
* standaardwerk op het gebied van exportmanagement;
* compleet overzicht van multidisciplinair vakgebied;
* komt voort uit een samenwerking van verschillende experts op deelgebieden.
Dit handboek kiest voor een s...
maandag verzonden
Principes van marktonderzoek met MyLab NL / Druk 7
met MyLab NL toegangscode
2016 || Paperback || Alvin C. Burns e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Principes van marktonderzoek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Zonder te veel in te gaan op technische details, beschrijft het boek hoe je de gegevens kunt verwerken in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen. De zevende editie is volledig geactualiseerd en bewerkt voor de Nederlandstalige markt.
Elk hoofdstuk begint met de belangrijkste leerdoelen en eindigt met een sa...