Zoekfilters

Verschijningsjaar
2022 (3)
Verschijningsvorm
Hardcover (2)
Paperback (2)
Uitgever
Noordhoff (3)

Studieboeken (4)

46,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 44,60
+
Bestel

Inleiding sales / Druk 3

Een introductie in een veelzijdig vakgebied

2023 || Hardcover || Stefan Renkema || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Om succesvol te zijn in sales is er meer nodig dan een hoge gunfactor. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het onderhouden van bestaande klantrelaties is van wezenlijk belang voor elke organisatie. En dat is precies waar het vakgebied sales over gaat. In ‘Inleiding sales’ leer je alles over dit boeiende salesvak.

In het boek komen onder andere de volgende onderwerpen ui...

85,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 81,65
+
Bestel

Grondslagen van de marketing / Druk 10

2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;

- toegankelijk en volledig, veel praktijkvoorbeelden;

- aandacht voor actuele marketing onderwerpen.

Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commerc...

42,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

77,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 73,63
+
Bestel

Consumentengedrag / Druk 8

2022 || Paperback || Jeske Nederstigt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Geeft psychologisch inzicht in consumentengedrag en biedt daarmee een basis voor succesvolle marketing;

- bevat de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media;

- met aandacht voor circulariteit en duurzaam consumentengedrag, vanuit verschillende perspectieven: consument, maatschappij en marketingafdelingen.

Consumentengedrag is een compleet en actueel standaardwerk over de belangrijkste drijfveren van het gedrag van consumenten. Het boek biedt (toekomstig) ma...